ترکیب رنگ طوسی: طوسی؛ رنگی شیک و پرکاربرد در دکوراسیون حکمرانی مطلوب فضای سایبر برای حمایت از حقوق کودکان نسل «زِد» و «آلفا» شهادت رهبر حزب‌الله؛ آغاز فصلی جدید برای مقاومت انتصاب جدید در دولت پزشکیان/ یک بانوی دهه‌هفتادی سمت گرفت ویدئو | این ویدئو را خانم‌های علاقه‌مند به کاشت ناخن حتماً ببینند بی‌توجهی به جوانی جمعیت باعث کاهش آمار به ۴۲ میلیون نفر می‌شود راه مدیریت سونامی سالمندان شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی سومی مدرن در لیگ دختران کشور ۳۵۰ دختر ناشنوا در مدارس خراسان رضوی در حال تحصیل هستند عملکرد والدین سرمنشأ درس‌خواندن‌های افراطی فرزندان «همسه» یک نقش تابوشکن است/ اولین سیلی عمرم را در سریال «طوبی» زدم نقش روحیات زنانه در میزان گرایش به معنویت ویدئو | پیکر مادر شهید خرازی بعد از فراق چهل‌ساله، در خاک آرام گرفت پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران هشدار : سن ابتلا به سرطان سینه در خراسان رضوی از میانگین کشوری و جهانی کمتر است
سرخط خبرها
شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است

شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است

  • کد خبر: ۲۹۱۷۷۲
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله می‌تواند نقطه عطف و سرمنشأ پیروزی‌های پیش‌رو بر رژیم اشغالگر قدس باشد.

شیوا خوش‌نسب در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص شهادت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: سیدحسن نصرالله علاوه بر شخصیت مبارزاتی و عالمی که داشت، بی‌شک دارای زوایای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متنوعی هم بود و در طول عمر مبارزاتی خود برای ملت لبنان و فلسطین زحمات فراوانی کشید و تا لحظه شهادتش از آرمان‌های خود دست نکشید. ازاین‌رو سیدحسن نصرالله توانسته بود علاوه بر انسجام محور مقاومت، به پیروزی‌های گسترده‌ای در برابر تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی دست پیدا کند.

وی افزود: سیدحسن نصرالله در سه دهه اخیر به‌عنوان پرچم افراشته و همچنین چراغ راه در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی برای تمام جریان‌های منطقه عمل کرده است. وی در دوران دبیرکلی‌اش، به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: آزادسازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از اشغال رژیم صهیونیستی، آزادی اسیران لبنانی و بازپس‌گیری اجساد شهدای مقاومت از دست اسرائیل در سال ۲۰۰۴ میلادی و پیروزی در جنگ ۳۳روزه در سال ۲۰۰۶ میلادی، در زمان دبیرکلی ایشان روی داد و به همین جهت وی را «سید مقاومت» می‌نامیدند. از طرف دیگر سیدحسن نصرالله نقش اساسی در پدیدآوردن مسئولیت مردم لبنان در قبال آرمان فلسطین ایفا کرد و با درنظرگرفتن همین نکته، توانست روحیه مبارزه را در نسل‌های هم‌دوره و نسل‌های بعد از خود به‌خوبی ایجاد کند. علت ترس رژیم صهیونیستی از ایشان محبوبیت و قدرت وی در بین رهبران جهان عرب و خاورمیانه بوده است.

خوش‌نسب بیان کرد: بعد از شهادت سیدحسن نصرالله اگرچه فقدان و خلأ او احساس می‌شود، اما شاهد نسل‌هایی از نیرو‌های متفکر، مقاوم، شجاع و مبارز در حزب‌الله و لبنان خواهیم بود که راه مبارز با اشغالگران را با شدت هرچه بیشتر ادامه خواهند داد. همچنان که با شهادت سیدعباس موسوی، راغب حرب، عماد مغنیه و دیگر چهره‌های کلیدی محور مقاومت لبنان، روند شهادت‌خواهی در حزب‌الله لبنان متوقف نشد.

وی افزود: همان‌گونه که در جمهوری اسلامی ایران با شهادت آیت‌الله بهشتی، آیت‌الله مفتح، آیت‌الله مطهری، محمدعلی رجایی، دکتر باهنر و بسیاری دیگر از چهره‌های کلیدی کماکان راه آن‌ها ادامه پیدا کرد، قطعاً در حزب‌الله و در لبنان هم پس از شهادت سیدحسن نصرالله مسیر او باجدیتی پررنگ‌تر از قبل ادامه پیدا خواهد کرد و شهادت او می‌تواند نقطه عطف و سرمنشأ پیروزی‌های پیش‌رو بر رژیم اشغالگر قدس باشد و حزب‌الله لبنان از این توانایی برخوردار است.

اگرچه برخی بازیگران منطقه‌ای از حضور شخصیت‌هایی با عزت، کرامت، استقلال و روحیه مبارزاتی بالا نظیر سیدحسن نصرالله که به دنبال تقابل با تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی بود، خشنود نبودند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: مسلماً با جانفشانی‌ها و رشادت‌های دلیرمردان و رزمندگان جبهه مقاومت، هیچ گونه خللی در مسیر پرافتخار شهدای راه قدس ایجاد نخواهد شد و آزادی قدس شریف که آرمان نخست امت اسلامی است ان‌شاءالله در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.