زهرا بیک خراسانی به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شورای عالی استان‌ها انتخاب شد زنان پرچم دار جبهه فرهنگی مقاومت و مقابله با تفکر صهیونیسم باید باشند جایگاه «زن» در جمهوری اسلامی و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدای طلا و جواهرات بانوان بوشهری برای جنگ با اسرائیل خانواده‌های ایرانی مقابل آسیب‌های رسانه بی دفاع هستند | فرزندان را در فضای مجازی رها نکنیم عمل موفقیت‌آمیز پیوند مغز استخوان کودک هفت ساله به خواهرش در مشهد دختر مشهدی فاتح رتبه نخست کنکور فنی‌وحرفه‌ای کشور شد فوتبالیست‌های خراسانی در لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند چاپ هفتم «آخرین فرصت» به قلم یک بانوی نویسنده مزین به تقریظ رهبری شد «خانه‌داری»، شغلی که در هیچ صنفی جای نمی‌گیرد | ارزش خونه به «خانم خونه» است کنسروجات ناسالم را چگونه تشخیص بدهیم؟ شکست مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم در لیگ برتر هندبال بانوان دلالی در  عالم فرزندآوری | وقتی پای سودجویان به خریدوفروش تخمک باز می‌شود ورود زنان نسل زِد به مشاغل فنی | شبکه‌های اجتماعی در سیطره بانوان روایتی از دختران نصر‌الله | اجتماع دختران دهه هشتادی برای آزادی قدس در حرم مطهر رضوی تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) «نفس»، جان ۶ هزار جنین را نجات داد سرقت ناکام ارثیه پدری توسط دختر جوان نکات مهمی که زوج‌های جوان قبل از اقدام به بارداری بایدبدانند ۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی: «واقعا حقشون بود»
سرخط خبرها
چاپ هفتم «آخرین فرصت» به قلم یک بانوی نویسنده مزین به تقریظ رهبری شد

چاپ هفتم «آخرین فرصت» به قلم یک بانوی نویسنده مزین به تقریظ رهبری شد

  • کد خبر: ۲۹۲۵۳۸
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
چاپ هفتم کتاب «آخرین فرصت» به قلم سمیرا اکبری از سوی انتشارات به نشر به تازگی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کتاب «آخرین فرصت» به قلم سمیرا اکبری به عنوان اثری خواندنی در حوزه دفاع مقدس امسال مزین به تحسین و تقریظ مقام معظم رهبری شد.

این اثر در قالب روایت‌های مطرح، مستند و جذاب، ارزش‌های دفاع مقدس، ابعاد عرفانی، معرفتی مبارزاتی، سیاسی و مجاهدت شهید علی کسایی و زندگی سراسر عشق و ایمان این شهید را با همسرش «رفعت قافلان کوهی» با قلمی ساده و روان حکایت می‌کند. با انتشار خبر تقریظ رهبر معظم بر این اثر، استقبال زیادی از این کتاب صورت گرفت و خیلی زود این اثر را به چاپ هفتم رسید. 

سمیرا اکبری نویسنده شیرازی در این اثر توانسته ۳۰ ساعت مصاحبه با همسر، برادر و همزمان شهید را با قلمی جذاب بنویسد به نحوی که خواننده با شخصیت اثر همذات پندازی کند. شروع داستان با یک روایت شیرین و جذاب از سمت همسر شهید آغاز می‌شود. ایجاد تعلیق، نگارش روان و جذاب اثر در خواننده حس کنجکاوری را ایجاد می‌کند و سبب می‌شود خواننده یک نفس و مستمر کتاب را مطالعه کند.

این اثر، با طراحی جلد محمد صمدی و صفحه‌آرایی جعفر پیشه در ۳۲۸ صفحه و قطع رقعی از سوی انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شد و به واسطه پرداختن به زندگی شهید علی کسایی با قلمی روان و جذاب تاکنون توانسته در هفت نوبت با شمارگان ۷ هزار نسخه به چاپ برسد.

کتاب «آخرین فرصت» به یمن تقریظ رهبر عزیزمان با ۲۰ درصد تخفیف برای همیشه به مخاطبان و همراهان همیشگی انتشارات به نشر در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به نشر در مشهد و سراسر کشور عرضه می‌شود.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«علی اینقدر به زبان عربی مسلطه که راحت آزمون کارپردازان حج رو قبول شد. می‌تونست تا ده سال بدون هیچ خرجی بره مکه و حقوق هم بگیره، اما فقط همون سال اول رفت که حج واجبش بود. سال بعد مافوقش، حاج آقا فاطمی، با رفتنش مخالفت کرد و گفت حضورش تو ارتش بیشتر لازمه. علی هم دیگه انصراف داد. حاج آقا فاطمی وقتی فهمید خیلی تعجب کرد چطور تونسته از همچین موقعیت لذت‌بخشی بگذره.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.