اهدای طلا و جواهرات بانوان بوشهری برای جنگ با اسرائیل خانواده‌های ایرانی مقابل آسیب‌های رسانه بی دفاع هستند | فرزندان را در فضای مجازی رها نکنیم عمل موفقیت‌آمیز پیوند مغز استخوان کودک هفت‎ساله مشهدی به خواهرش در مشهد دختر مشهدی فاتح رتبه نخست کنکور فنی‌وحرفه‌ای کشور شد فوتبالیست‌های خراسانی در لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند چاپ هفتم «آخرین فرصت» به قلم یک بانوی نویسنده مزین به تقریظ رهبری شد «خانه‌داری»، شغلی که در هیچ صنفی جای نمی‌گیرد | ارزش خونه به «خانم خونه» است کنسروجات ناسالم را چگونه تشخیص بدهیم؟ شکست مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم در لیگ برتر هندبال بانوان دلالی در  عالم فرزندآوری | وقتی پای سودجویان به خریدوفروش تخمک باز می‌شود ورود زنان نسل زِد به مشاغل فنی | شبکه‌های اجتماعی در سیطره بانوان روایتی از دختران نصر‌الله | اجتماع دختران دهه هشتادی برای آزادی قدس در حرم مطهر رضوی تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) «نفس»، جان ۶ هزار جنین را نجات داد سرقت ناکام ارثیه پدری توسط دختر جوان نکات مهمی که زوج‌های جوان قبل از اقدام به بارداری بایدبدانند ۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی: «واقعا حقشون بود» تحول جریان نخبگانی زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همدلی و همراهی همسر موجب شکوفایی زنان کارآفرین می‌شود آیا نوشیدن چای زیاد باعث کاهش باروری می‌شود؟
سرخط خبرها
فوتبالیست‌های خراسانی در لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند

فوتبالیست‌های خراسانی در لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند

  • کد خبر: ۲۹۲۵۴۵
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
دو دختر فوتبالیست خراسانی همراه کاروان خاتون به‌عنوان نماینده ایران در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا از فردا در تایلند به میدان می‌روند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، تیم فوتبال دختران خاتون در اولین دوره رسمی لیگ قهرمانان زنان آسیا حضور دارد؛ تیمی که عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران را با کسب ۱۰ عنوان قهرمانی در اختیار دارد و در این موفقیت‌ها دو بازیکن خراسانی به نام‌های سمانه چهکندی و سارا دیدار سهیم هستند. کاروان تیم خاتون چهار روز پیش عازم تایلند شد.

شاگردان مرضیه جعفری ابتدا از تهران به دبی سفر کردند و پس از توقفی کوتاه در این شهر، عازم بانکوک، پایتخت تایلند، شدند که محل اقامت نماینده ایران در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیاست.

ظهر فردا، پانزدهم مهر، در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا، خاتون ایران با ملبورن‌سیتی استرالیا دیدار می‌کند. چهارشنبه هجدهم مهر نیز بازی دوم خاتون با کایا ایلویلو فیلیپین است. شنبه، بیست‌ویکم مهر، خاتون ایران با کالج اسکالرز تایلند دیدار می‌کند.

شاگردان جعفری درحالی به کشور تایلند سفر کرده‌اند که بازخوانی فهرست خاتون نشان می‌دهد این تیم با شمایلی متفاوت‌تر از قبل قرار است در سه مسابقه آسیایی پیش‌رو شرکت کند. از آن جمع قبلی گلنوش خسروی در جمع شاگردان مرضیه جعفری جایی ندارد و او پس از پایان قرارداد قرضی‌اش با خاتون به تیم سپاهان پیوسته است.

زهرا سربالی، هافبک باتجربه خاتون، هم با این تیم به بانکوک سفر نکرده است. سمیه اسدیان و سمانه چهکندی هم در آستانه انتقال به گل‌گهر هستند، اما در این سفر آسیایی کاروان تیم خاتون را همراهی می‌کنند. سارا دیدار نیز دیگرچهره خراسانی تیم خاتون است که یکی از بازیکنان جوان خاتون در مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می‌رود.

خاتون برای رسیدن به جمع دوازده تیم مرحله گروهی، در مرحله مقدماتی ابتدا از سد آرتی‌سی بوتان گذر کرد و سپس شاگردان مرضیه جعفری موفق شدند کیچه هنگ‌کنگ را شکست بدهند تا صعودی مقتدرانه به جمع دوازده تیم مرحله گروهی داشته باشند. حالا براساس قرعه‌کشی، خاتون باید در مرحله گروهی با تیم‌های کالج اسکالرز تایلند، کایا ایلویلو فیلیپین و ملبورن‌سیتی استرالیا رقابت کند و ورزشگاه بی‌جی شهر پاتوم‌تانی تایلند که به تیم پاتوم‌یونایتد تعلق داشته و ظرفیتی ۱۵ هزار نفری دارد، قرار است میزبان رقابت‌ها باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.