سخنگوی دولت: خط قرمز تصمیمات دولت چهاردهم، سفره مردم است بانوی بجنوردی در آستانه تاریخ‌سازی برای کوهنوردی ایران خاتون‌بم با بدشانسی برتری را از دست داد موارد مشروع عدم تمکین زن از شوهر چیست؟ دام بلاگری برای نسل آلفا | استثمار کودکان به صورت آنلاین مراقب این ماده سرطان زا در لوازم آرایشی باشید گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع) انتخاب اسم در آینده فرزندمان تاثیرگذار است؟ فعالیت بدنی منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد کنترل کودکان تا پنج‌سالگی با اجرای طرح «کنترل سلامت جنین» ساره جوانمردی: خداحافظی من از تیم ملی پاراتیراندازی همچنان پابرجاست تخم مرغ، بمب انرژی است | وعده طلایی که نباید از دست بدهید چند پیشنهاد خوراکی با تخم‌مرغ + دستور پخت ویدئو | راهکاری برای حل دعوای زن و شوهر میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود جاماند عواقب حقوقی درج‌نکردن نام مادر در گذرنامه چیست؟ نرخ باروری در پنج سال آینده باید به عدد ۲.۵ برسد | نرخ سالمندی رو به افزایش است ثبت نام دوره آموزش مجازی «ایده آلی برای زن» آغاز شد اعطای نشان سفیر محیط‌زیست به دختری که قهرمان جهان شد نگاه ویژه به سلامت زنان ضروری است | اهمیت همکاری فعالان مدنی جهت پیشگیری از سرطان پستان
سرخط خبرها
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود جاماند

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود جاماند

  • کد خبر: ۲۹۳۴۲۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران با حضور ملی‌پوش مشهدی در ترکیبش نتوانست تاریخ‌سازی پارسال را تکرار کند و حالا باید برای جایگاه سیزدهمی آسیا به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌وهفتمین دوره مسابقات تنیس‌روی‌میز قهرمانی آسیا از شانزدهم تا بیست‌ودوم مهر به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است.

در روز دوم مسابقات و در بخش بانوان، تیم‌ملی ایران در نخستین دیدارش در مرحله حذفی به مصاف مالزی رفت و برابر این تیم ۳بر ۱ شکست خورد و از صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا بازماند.

شیما صفایی، پریناز حاجیلو و فاطمه یاری بازیکنانی بودند که با تصمیم حمیده ایرانمنش در ترکیب تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز برای رقابت با مالزی قرار گرفتند.

تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز زنان با شکست برابر مالزی باید دیدارهایش را برای کسب جایگاه سیزدهم ادامه دهد. این تیم در دوره پیشین این رقابت‌ها صاحب جایگاه نهم شده بود و به‌دنبال تکرار و سپس بهبود این جایگاه بود، اما رتبه‌اش امسال دورقمی خواهد شد.

ملی‌پوشان تنیس‌روی‌میز ایران دوشنبه در مرحله گروهی به‌علت غیبت اردن برنده دیدار با این تیم معرفی شدند و در ادامه هم مقابل فیلیپین شکست خوردند، اما تیم‌ملی با پیروزی قاطعانه مقابل سریلانکا به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی پیکار‌های قهرمانی آسیا شد.

در آن بازی بانوان کشورمان با ترکیب شیما صفایی، پریناز حاجیلو و فاطمه یاری به مصاف سریلانکا رفتند که هرسه مسابقه با پیروزی ۳بر ۰ دختران پینگ‌پنگ ایران به پایان رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.