کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد دانشگاه حضرت معصومه (س) قم به بانوان نخبه فلسطینی و لبنانی بورسیه اهدا می‌کند دوخت ۱۰ هزار چادر نماز برای بانوان غزه و لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بانوان گوینده و چهره معروف حوزه کودک هر شب در «فیلیموکودک» قصه می‌گویند دستاورد بانوان ایران در بازی‌های آسیایی از یک تا ۲ مدال به ۱۳ تا ۱۴ مدال رسیده است سپاهان در مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا گل کاشت
سرخط خبرها
سپاهان در مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا گل کاشت

سپاهان در مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا گل کاشت

  • کد خبر: ۲۹۶۷۵۵
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا در حالی به میزبانی هانگژو چین در حال برگزاری است که تیم سپاهان در دومین دیدار خود مقابل شانگهای چین به پیروزی دست یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا در هانگژو چین، امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ دنبال شد و تیم سپاهان ایران برابر شانگهای چین به پیروزی رسید.

تیم تحت رهبری صدیقه اشتری امروز در دیدار با نماینده چین سه بر یک برنده شد. سپاهان در ست نخست ۲۵ بر ۱۹ بازنده بود، اما در ست دوم ۲۵ بر ۲۰، در ست سوم ۲۵ بر ۱۴ و در ست چهارم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد.

این پیروزی، دومین برد متوالی دختران ایرانی به حساب می‌آید. سومین مسابقه نماینده والیبال نشسته زنان ایران بامداد یکشنبه برابر نماینده ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع: افرانیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.