بررسی نقش و جایگاه پروین اعتصامی در آموزش و پرورش افغانستان در یک نشست فرهنگی روایت شهادت شهیده «سیده مهدیس حمیدی» در جنگ تحمیلی سوم از زبان پدر| همه چیز در چند ثانیه تغییر کرد آیا می توان در آشپزی، صرفه جویی کرد؟| معرفی راهکارهایی ساده برای کاهش دورریز مواد غذایی صدور بیمه اجتماعی برای بیش از ۳ هزار بانوی سرپرست خانوار در تهران ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید احمد عاقبتی بهروزآذر: در روز‌های سخت، «خانواده ایران» معنای تازه‌ای یافت زنان باردار نیاز به رژیم غذایی جداگانه ندارند| افزایش وزن مناسب، نشانه رشد مطلوب جنین ناکامی تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام آسیا کاهش میانگین سنی بازیکنان در اردوی اخیر تیم ملی فوتسال بانوان ششمین همایش علمی بین المللی فاطمة الزهراء (س) + جزییات سهم ۶۶ درصدی زنان در مشارکت در طرح سنجش سلامت روان| هدف اصلی، غربالگری آسیب‌های روانی جنگ است تصویب مصوبه‌ای به نفع تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان| بازنگری یک سیاست زنان روستایی به بازار ملی کشور متصل می‌شوند دعوت از ۸ بانوی خراسان رضوی در نهمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر + اسامی پیشگیری از بیماری‌های مادرزادی با ارائه ۲۶ هزار مشاوره ژنتیک در خراسان رضوی فعالیت بیش از ۳۰۰ صندوق خرد بانوان روستایی و عشایری در خراسان شمالی| مزایای این صندوق‌ها چیست؟ طرز تهیه میکادو در منزل + فیلم
سرخط خبرها
نارضایتی خانواده‌ها، عامل کناره‌گیری بانوان از حضور در لیگ دسته‌اول هندبال بانوان

نارضایتی خانواده‌ها، عامل کناره‌گیری بانوان از حضور در لیگ دسته‌اول هندبال بانوان

  • کد خبر: ۴۱۳۴۹۲
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۹
مرحله نهایی لیگ دسته‌اول هندبال بانوان در حالی این‌روز‌ها به میزبانی کرمان پیگیری می‌شود که دو تیم خراسان‌رضوی غایبان این میدان هستند و شانس رسیدن به لیگ برتر را نیز از دست دادند.

مژده رنگیان| شهرآرانیوز؛ نهایی لیگ دسته‌اول هندبال بانوان در حالی این‌روز‌ها به میزبانی کرمان پیگیری می‌شود که دو تیم خراسان‌رضوی غایبان این میدان هستند و شانس رسیدن به لیگ برتر را نیز از دست دادند.

پانزدهمین دوره لیگ دسته‌یک هندبال بانوان، سال۱۴۰۴ در حالی آغاز شد که دو تیم نیان‌الکتریک طرقبه و ستاره‌ساز تربت‌حیدریه نمایندگان استان در این لیگ بودند که در دو گروه متفاوت به‌مصاف حریفان رفتند.

پس از پایان دور رفت از مرحله اول لیگ دسته‌یک هندبال بانوان در بهمن۱۴۰۴، قرار بود دور برگشت از بیست‌ویکم تا بیست‌وششم اسفند برگزار شود و مشهد نیز میزبان دیدار‌های دور برگشت گروه A باشد و بازی‌های گروه B در شهر کرمان برگزار شود، اما با شروع جنگ تحمیلی و تعطیلی همه مسابقات ورزشی، این رویداد نیز متوقف شد.

در گروه A و در پایان دور رفت، صیدوساحل لنگه (آتنا) با هشت‌امتیاز صدرنشین شد، شهرداری شهربابک با همین‌امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نیان‌الکتریک طرقبه و مقاومت شهرداری تبریز نیز هر دو با شش‌امتیاز به‌ترتیب سوم و چهارم شدند. پارمین قائمشهر در این گروه با دو امتیاز پنجم شد.

در پایان رقابت‌های دور رفت گروه B بانوان نیز کاسپین قزوین با هشت‌امتیاز، اکوکارمانیای کرمان با پنج‌امتیاز، غدیر ملایر با چهارامتیاز، وارنای کرمانشاه با سه‌امتیاز و ستاره‌ساز تربت‌حیدریه بدون امتیاز در رده‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

از دو روز پیش این مسابقات به صورت مجتمع در کرمان در حال پیگیری است، اما در نتایج این مسابقات خبری از دو نماینده خراسان‌رضوی نیست! حالا از هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی خبر می‌رسد که شرکت‌نکردن در مسابقات به‌دلیل نارضایتی خانواده‌های بازیکنان دو تیم از مکان میزبانی بوده است. علیزاده، رئیس هیئت هندبال، در‌این‌باره می‌گوید: خب خانواده‌‍‌ها به دلیل شرایط جنگی حاکم بر کشور حاضر نبودند فرزندانشان را به کرمان که در مرکز ایران قرار دارد، بفرستند.

این درحالی است که گفته می‌شود از بین دوازده تیم شرکت‌کننده در این مسابقات فقط هشت تیم به مرحله دوم و کرمان سفر کردند و به‌جز مشهد، سه تیم دیگر نیز حاضر نشدند به کرمان بروند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.