پدیده سالمندی زنانه بحران آینده کشور است | قصه و غصه مادربزرگ‌های تنها برگزاری آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در خراسان رضوی بانویی شریف در کربلا که کمتر کسی آن را می‌شناسد | طبیبه اهل بیت (ع) بانوان، روایتگر اربعین | دومین نشست رسانه‌ای «دعوتم کن اربعین» برگزار شد تأثیرات عمیق زخم‌های روانی دوران کودکی بر زندگی بزرگسالی برگی از صحیفه سجادیه؛ ثروت برای روزگار پیری بانوان در ادوار المپیک؛ از شاهدخت یونانی تا پرچم‌داری بانوان ایرانی غفلت، کودک‌آزاری پنهان در دنیای مدرن امروز ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید حمیدرضا آزادی آیا خشونت همیشه ظاهری خشن دارد؟ بانوان خراسان به روایت مطبوعات قدیمی در مسیر تبلیغ دین، بدون هیچ چشمداشتی می‌شتابم نذری که به یک روضه خانگی تبدیل شد من پسر آن مادرم! روایتی از «ناهید اسدی»، نخستین بانوی شهید انقلاب اسلامی در مشهد تأثیر مخرب استفاده از تلفن همراه در دوران شیردهی بر نوزاد با این ۵ نکته از مو‌های رنگ شده مراقبت کن دختر چینی مقابل دوربین آن قدر غذا خورد تا  مُرد ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید علی باغشنی جدل‌های سیاسی والدین، چالش جدید کودکان
سرخط خبرها
آیا خشونت همیشه ظاهری خشن دارد؟

آیا خشونت همیشه ظاهری خشن دارد؟

ظلم را چگونه معنا می‌کنید؟ مصادیق ظلم در ذهن شما چه کار‌هایی است و چه کسانی ظالم‌اند؟ آیا ظلم همیشه ظاهری خشن و خونین و کریه دارد؟
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
حسینیه‌ای به وسعت صفای یک محله

حسینیه‌ای به وسعت صفای یک محله

از قدیم که یادم می‌آید و طفلی بودم که هنوز دست چپ و راستم را نمی‌شناختم تا همین حالا که بیشتر از ۳۰ سال می‌گذرد، محرم و روضه امام حسین (ع) همه را از زن و مرد و پیر و جوان گرد هم آورده؛ از روضه‌های خانگی ۱۰، ۱۲ نفره بگیر تا هیئت‌های بیشتر از حتی هزار نفر. هر شهر و هر کوی و برزنی را که بگردی محال است محله‌ای را پیدا نکنی که بوی چای روضه سیدالشهدا از آن به مشام نرسد و صدای روضه از آن به گوش نرسد.
سیب زمینی درونت را نادیده بگیر

سیب زمینی درونت را نادیده بگیر

برخی با فرض اینکه یک مسئله، دخالت است ورود نمی‌کنند در حالیکه وقتی یک موضوع، به سطح جامعه کشیده شود از حالت فردی و حریم شخصی خارج می‌شود.
فرصت‌های مترویی

فرصت‌های مترویی

دخترک با عینکی با فرم دایره‌ای، شبیه هری پاتر شده بود. غرق در کتاب بود. با شنیدن نام ایستگاه از جایش پرید.
علامه‌ها عاشق‌ترند

علامه‌ها عاشق‌ترند

زندگی‌ها خیلی زود به تکرار می‌رسند. از یک جایی به بعد همه چیز پشت سر هم تکرار می‌شوند. صبح به شب می‌رسد و شب به صبح و دور کار‌های تکراری و آدم‌های همیشگی هم‌چنان می‌چرخد و می‌چرخد.
راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه

راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه

امام‌حسین‌(ع) در مناجات عرفه به‌قدری زیبا خواسته‌اش را بیان می‌کند که تماماً درس زندگی برای روابط افراد به‌ویژه روابط همسران است.
بالیوود ایرانی!

بالیوود ایرانی!

چند روز گذشته، پخش قسمت جدید یکی از سریال‌های نمایش خانگی که در آن رقص مشترک مرد و زنی را به نمایش گذاشت، جنجال‌برانگیز شد؛ اتفاقی که در تاریخ سینما و تلویزیون ایران پس از انقلاب مسبوق به سابقه نبوده است.
پای ایوان فیضیه

پای ایوان فیضیه

از روزگاری دور، شاید دورتر، شاید زمانی پای درس امام صادق (علیه‌السلام)، شاید، کنار سفیر امام کاظم (علیه‌السلام)، شاید همراه قافله امام رضا (علیه‌السلام) در نیشابور و حدیث سلسلةالذهب، شاید بسان فضل‌بن‌شاذان، شاید شبیه زراره، شاید به همتِ مفضّل... شاید همین‌قدر نزدیک، شبیه به طلبه پای درس و پای کار...
عزیزجمهور

عزیزجمهور

بانوان خبرنگار از رئیس‌جمهوری می‌گویند که ارتقای جایگاه بانوان ایران برایش دغدغه بود.