رقبای تیم ملی در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال آسیامشخص شدند بازی سخت با ژاپن، پیش‌روی تیم ملی بانوان در جام ملت‌های آسیا زیارت مزار شهدای مقاومت توسط ۲ هزار مادر و دختر اصفهانی روایت همسران و مادران شهدا در برنامه جبهه| در هر روایت از دفاع مقدس یک قهرمان زن وجود دارد اجرای الگوی نظام‌مند رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن زنان غزه پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران مقابل چین تایپه در جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا استرالیا، میزبان مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۶ صاحبان مشاغل خانگی از ۴۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد می‌گیرند کمک به اقتصاد دولتی از طریق اقتصاد خانواده‌محور گامی نو در اشتغال‌زایی بانوان | اولین مرکز کاریابی زنان در مشهد راه‌اندازی می‌شود زنان تنها ۴.۶ میلیون نفر از جمعیت شاغل کشور را تشکیل داده‌اند| محرومیت بانوان شاغل از حق عائله‌مندی دیانت و تعهد، مهم‌ترین ویژگی‌های مادر شهیدان حسن و مجتبی خوراکیان بررسی برخی عوامل افزایش شمار جنایتی به نام سقط جنین | نسل‌کشی سوداگران آشنایی با فواید جو پرک برای سلامتی کودکان ۳ تا ۵ سال، اختلاف سنی مطلوب بین فرزندان توسعه مراکز همسان‌گزینی و اعطای وام ازدواج، دو محور اصلی قانون جوانی جمعیت در حوزه ازدواج
سرخط خبرها
راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

راه اندازی کمپین خلاقیت ویژه مسائل زنان مشهدی با نگاه به مسائل شهری

  • کد خبر: ۲۰۶۴۱۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است.
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

سیدرحمان میرزائیان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اگرچه ما در حوزه ایده پردازی و خلاقیت تفکیکی بین خانم‌ها و آقایان در مجموعه کارخانه نوآوری و خلاقیت قائل نیستیم؛ اما خانم‌ها در این حوزه نقش پررنگ و فعالی دارند و شرکت‌های دانش بنیانی را به ثبت رسانده‌اند.

میرزائیان بیان کرد: حدود ۴۰ درصد از فریلنسر‌ها را در کارخانه خانم‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین مدیریت برخی شرکت‌های استارتاپی که در کارخانه نوآوری و خلاقیت مشغول هستند توسط بانوان اداره می‌شود.

وی ابراز کرد: یکی از اقدامات کارخانه نوآوری و خلاقیت در حوزه بانوان ایجاد کمپین‌های خلاقیت با نگرش به مسائل زنان در حوزه شهری است که نخستین تجربه این کمپین را ویژه بوستان‌های بانوان با حضور ۱۵ گروه از سازمان‌های مختلف شهرداری مشهد اجرا کردیم تا افراد ایده و راهکار‌های خود را ارائه دهند.

میرزائیان افزود: این ایده‌ها توسط کارشناسان تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و از سه ایده برتر تقدیر به عمل آمد. اجرای ایده نهایی نیز در حال حاضر که مربوط به استفاده از تلفن همراه در بوستان‌های ویژه بانوان بود تا به لحاظ عرفی و شرعی مشکلی برای افراد به وجود نیاید در حال بررسی مالی و اجرایی است. 



ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.