کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند
سرخط خبرها
۶۰ درصد ظرفیت شبکه سایبری بسیج را بانوان تشکیل می‌دهند

۶۰ درصد ظرفیت شبکه سایبری بسیج را بانوان تشکیل می‌دهند

  • کد خبر: ۲۱۲۵۳۶
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در خراسان رضوی گفت: ۶۰ درصد از ظرفیت فعالان فضای مجازی بسیج استان را بانوان تشکیل داده اند.

عبدالله امینی فر در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بخش عمده‌ای از شبکه سایبری بسیج، شبکه فعالان فضای مجازی بانوان است که حدود ۶۰ درصد از ظرفیت را به خود اختصاص داده است و چندین هزار نفر در مجموع سپاه استان نیروی خانم بسیجی در شبکه سایبری فعالیت می‌کنند.

امینی فر تشریح کرد: بانوان در چهار حوزه اصلی حضور دارند. بخشی از این افراد عملیات انتشار و توزیع را به عهده دارند که در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر و اینستاگرام و ... صورت می‌گیرد. بخشی از این ظرفیت به تولید محتوای موبایلی از جمله عکس نوشت، موشن گرافیک، ویدئو و پادکست و ... می‌پردازد. بخش دیگری نیز در حوزه سواد رسانه فعال هستند که در مجامع مختلف از جمله دانشگاه، مدارس و مساجد و حوزه‌های علمیه تدریس می‌کنند و مبلغ سواد رسانه هستند. بخش چهارم این ظرفیت محتوا‌های منتشر شده در فضای مجازی را رصد می‌کنند و موضوعات مختلف را دسته بندی می‌کنند.

وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از عملیات‌های دشمن در حوزه سایبری توسط همین ظرفیت شناسایی و خنثی شده است و گاهی عملیات‌های آفندی توسط بانوان طراحی می‌شود تا دشمن را مشغول کنند.

امینی فر بیان کرد: تمام ظرفیت سایبری بسیج با هدف افزایش آگاهی مردم در حوزه سواد رسانه و ارتقای تولیدات محتوایی در راستای اهداف انقلاب اسلا‌می‌بکار گرفته می‌شود.

وی در خصوص نحوه عملیات سایبری و حمایت از بانوانی که علاقمند به حضور در این عرصه هستند ابراز کرد: ظرفیت بسیج ظرفیتی انقلابی است که افراد دغدغه‌مند در آن حضور پیدا می‌کنند. ما پشتیبانی مالی خاصی نداریم، اما در حوزه آموزش صفر تا صد نیرو‌ها و داوطلبان، ساماندهی و بکارگیری این افراد ورود کردیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم؛ اما به لحاظ مالی و ریالی توان پشتیبانی از این حجم ظرفیت و کاری که صورت می‌گیرد را نداریم و نیرو‌ها به صورت جهادی پای کار آمده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.