روش‌های مناسب آموزش تصمیم گیری درست به کودک کدام مواد غذایی را نمی‌توان در یخچال نگهداری کرد؟ تدوین اطلس نیاز‌های زنان محلات مختلف مشهد با رویکرد آینده‌پژوهی استفاده از رژیم گیاهخواری مطلق، عامل مهم افزایش خطر شکستگی استخوان لگن در زنان راه‌اندازی بیش از ۳۵۰ گروه روضه‌خوانی توسط بانوان در کشور آموزش مسئولیت‌پذیری به کودکان با تمرکز بر رشد هوش هیجانی آن‌ها بهروزآذر: مشکلات مادران و نوزادان با مشارکت بخش خصوصی حل می‌شود پوسیدگی شدید دندان در کودکان کمتر از ۱۲ سال آموزش مجازی، عامل مهم افت تحصیلی دانش‌آموزان آغاز اردوی تیم ملی والیبال‌نشسته بانوان از ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ ضرورت هماهنگی و همکاری بین پدر و مادر در خانواده وجود ۲۵ میلیون زن در سنین کار در کشور کاهش علائم سندروم پیش‌ازقاعدگی با مصرف به‌اندازه یک گیاه دارویی طرزتهیه شیرینی شکلاتی ساده برای عید نوروز + فیلم احتمال بروز اختلال اضطراب جدایی از والدین در کودکان ۳ تا ۱۰ سال سقوط ۵ پله‌ای زنان بسکتبال ایران در رنکینگ فیبا نارضایتی فعالان مد و لباس از نبود نظارت کافی بر برگزاری نمایشگاه‌های لاکچری
سرخط خبرها
آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۳۵۸
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
نخستین رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در حوزه انتخابات در مشهد آغاز شد. 
مریم دهقان
خبرنگار مریم دهقان

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) در خصوص رویداد هنری و رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی که امروز در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار شد به خبرنگار ما گفت: این رویداد بستری برای استفاده از توان تخصصی تیم‌های تولید محتوای مشهد که به صورت آزاد کار می‌کنند است تا تولیداتی را در حوزه افزایش مشارکت انتخابات داشته باشند و در فضای مجازی و اکران های شهری و ظرفیت‌های موجود انتشار یابد. 

عبداله امینی فر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی رویداد که به آن اشاره شده است سهم مادران و همسران در افزایش نقش آفرینی اعضای خانواده در مشارکت انتخابات است. 

امینی‌فر تشریح کرد: جلسه توجیهی این رویداد امروز با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده و حدود ۷۰ تولیدکننده برگزار شده است و افراد شرکت کننده تا ۳ و ۴  اسفندماه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری فرصت خواهند داشت ایده خود را طراحی کنند و در این دو روز با حضور منتورها خروجی رسانه‌ای خود را ارائه دهند. سپس آثار منتخب تا روز انتخابات در بسترهای انتشار قرار گیرد. 

وی به قالب‌های مطرح شده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی اشاره کرد و افزود: آثار تولیدشده باید شامل پادکست، پوستر(اکران شهری)، کلیپ ویدئو، موشن گرافیک و انیمیشن باشد. با شناختی که از تیم های شرکت کننده وجود دارد انتظار می رود ۳۰ تا ۴۰ محصول خوب به نتیجه برسد و بتوان آنها را منتشر کرد.

مدیرمسئول موسسه شهرآرا در حاشیه این رویداد در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت جهت تولید محتوا برای مخاطب مادران و بانوان طراحی شده است. 

میثم موسوی مهر بیان کرد: هدف این است با فرصت‌هایی که در تولید محتوا وجود دارد برای مخاطبان خاص این رویداد انگیزه مشارکت ایجاد شود تا بتوان مشارکت، تشویق و نقش آفرینی بانوان و مادران را پررنگ کرد و آنها نیز تلاش خود را در انتخابات برای همراهی دیگران بکار گیرند.

موسوی مهر افزود: معتقدیم قشری که به عنوان مخاطب انتخاب شده است و نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برای انگیره دادن به ۵۰ درصد دیگر اقشار جامعه توانمند و موثر هستند؛ بنابراین تمرکزی در حوزه این مخاطبان داشتیم تا مشارکت بیشتر مردم در انتخابات که یک فعالیت سیاسی است را داشته باشیم.

وی با اشاره به همراهی گسترده موسسه شهرآرا در کنار این رویداد تصریح کرد: شهرآرا در کنار سایر مراکز تولید محتوا با رویکرد رسانه‌ای با این رویداد همکاری دارد و به عنوان متولی رسانه‌ای شهرداری پای کار آمده است تا تولیدکنندگان محتوا که متخصص این حوزه هستند از ظرفیت‌های تبلیغی شهرداری استفاده کند.‌ دلیل ورود شهرآرا به این عرصه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توزیع محتوا است.

گفتنی است گردهمایی افراد شرکت کننده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات پنجشنبه سوم اسفندماه سال جاری در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار خواهد شد و روز جمعه چهارم اسفندماه با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده در حوزه تولید محتوا اختتامیه آن برگزار اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.