برگزاری اجتماع باشکوه ۷ هزار دختر دانشجو در حرم مطهر حضرت معصومه (س) همزمان با آغاز دهه کرامت انتقاد شدید عضو هیئت‌امنای بنیاد زنان و دموکراسی از ممنوعیت پوشش‌ زنان در فرانسه افزایش سیستم ایمنی بدن زنان باردار با مصرف به‌اندازه گوجه‌سبز مادربلاگرها؛ خطری جدی برای تعیین الگو‌های تربیتی و شیوه‌های فرزندپروری اجرای پویش ملی «دخترم، افتخار ایران است» در کشور با هدف پاسداشت مقام دختر دعوت از بانوی مشهدی به  اردوی تیم ملی کبدی بانوان دستور پخت کیک خشک نسکافه‌ای مخصوص در خانه + فیلم تاثیرات مثبت و منفی شبکه‌های اجتماعی بر آشپزی و فرهنگ غذایی اهدای «جایزه یونسکو در زمینه آموزش زنان» با محوریت تقدیر از فعالیت‌های نوآورانه لزوم پرهیز والدین از روش‌های غیرپزشکی برای درمان زردی نوزاد ضرورت بازتعریف و تقویت نقش زنان در مساجد حضور اولین دختر ایرانی در لیگ A تنیس روی میز فرانسه آشنایی با عوامل خطر بیماری عروق کرونر در زنان بررسی ابعاد مختلف طرح محدودیت مهریه تا ۱۴ سکه
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.