برگزاری دومین جلسه کارگروه زنان روستایی و عشایری دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان پایان یافت کدام یک از ویتامین‌ها برای بدن زنان ضروری‌ هستند؟ زنان یائسه، بیشترین مبتلایان به سرطان رحم در جهان مواجهه با تجربه‌های زنان درگیر سرطان با مطالعه کتاب «می‌خواهم زیبا بمانم» راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر وضعیت نامعلوم تیم فوتسال بانوان مشهد در فاصله ۲ ماه تا شروع لیگ‌برتر نخستین زن مسلمان دبیرکل سازمان جهانی گردشگری شد هدیه تأمین اجتماعی مشمول کدام زوج‌های جوان می‌شود؟ ضرورت بازتعریف الگو‌های موفق زن مسلمان متناسب با نیاز‌های زمان کسب دومین پیروزی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در قهرمانی زنان آسیا بیماران مبتلا به ام‌اس حمایت می‌شوند برگزاری ۲ دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و عراق بیماری «هاشیموتو»، شایع‌ترین اختلال تیروئیدی در زنان امام خمینی (ره) در هویت، روح و جان زن ایرانی انقلابی اثرگذار به وجود آورد معرفی کتاب‌هایی مفید به والدین برای تربیت بهتر فرزندان اهدای چادر امام رضایی به نوعروسان| وقتی زندگی مشترک با عقد بالاسرحضرت آغاز می‌شود وقف خانه مسکونی مردی که مهریه همسرش را پرداخت نکرده، چه حکمی دارد؟
سرخط خبرها
تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است

  • کد خبر: ۲۲۷۱۹۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تبلیغات رسانه‌ای در کشورمان در حوزه جوانی جمعیت برای فرزندآوری و ازدواج کم و محدود است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، نیلوفر هوشمند اظهارداشت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه‌ای است که در بین جوانان برای فرزندآوری می‌بایست تقویت شود.

وی با بیان اینکه از طرفداران ازدواج و فرزندآوری زیاد هستم، افزود: معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، افراد هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: افراد در خانواده در این شرایط از هم دور می‌شوند، افراد محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند، ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیری و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهارداشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزندآوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگر اینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادآور شد: اکنون اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند با اشاره به نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته است، گفت: در این سریال قدری این فضا نشان داده می‌شود و در آن سنت شکنی شده است، تلویزیون یک رسانه مهم است و باید بیشتر در حوزه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها را بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.