«روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟
سرخط خبرها
مادر مشهدی در هفته سی و سوم بارداری صاحب ۴ فرزند دختر شد

مادر مشهدی در هفته سی و سوم بارداری صاحب ۴ فرزند دختر شد

  • کد خبر: ۲۳۱۳۶۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بیمارستان قائم (عج) مشهد یک خانواده صاحب چهار نوزاد دختر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان‌کاشی اظهار کرد: مادر این نوزادان که با وضعیت استثنایی چهار قلویی مواجه بود، در هفته ۳۳ بارداری به دلیل وضعیت اورژانسی به این بیمارستان مراجعه کرد.

وی گفت: خانم دکتر تارا به همراه تیم پزشکی بیمارستان قائم مشهد، با عملی فوری و ماهرانه نهایت دلسوزی و مهارت خود را به کار گرفتند و چهار فرزند دختر را با سلامت به دنیا آوردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این نوزادان توسط پزشکان و متخصصین در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت نظر گرفته شده‌اند تا از کامل‌ترین مراقبت‌ها برخوردار شوند.

پهلوان‌کاشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های دلگرم‌کننده دولت شهید آیت الله رئیسی، هزینه‌های درمانی این نوزادان برای خانواده‌ها رایگان است.

وی در پایان از تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط خواست که حمایت‌های خود را از این خانواده افزایش دهند تا دست در دست هم، شرایط زندگی بهتر و آرامش بیشتری را برای آنها فراهم آوریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.