این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است
سرخط خبرها
اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است

اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است

  • کد خبر: ۲۳۶۶۵۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
رییس بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) گفت: بانوان با نقش اصلی و محوری خود در خانواده می‌توانند محیط پیرامون خود را راهبری کنند. بانوان اثرگذاری لازم را جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند.

رویا حیدرزاده در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص اهمیت حضور حداکثری بانوان در انتخابات اظهار کرد: از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است در تمامی ارکان نظام، مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش اساسی دارند.

وی افزود: شکل گیری انقلاب ما با پشتوانه مردم بوده است لذا هر انتخاباتی که برگزار می‌شود مردم نقش محوری درعرصه سیاسی و حکمرانی کشور دارند.

رییس بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) گفت: انتخابات در کشور ما بر خلاف دیگر کشور‌ها که به صورت اجبار است کاملا اختیاری و داوطلبانه است. در جمهوری اسلامی مردم داوطلبانه شرکت می کنند و شاهد هستیم مشارکت مردم همیشه بوده است.

حیدرزاده بیان کرد: تمام دغدغه فعالان فرهنگی مشارکت حداکثری است که بتوانند جلب نظر مردم و اقناع سازی مردم را داشته باشند تا حضور پیدا کنند و رای نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه‌های فعال فرهنگی همین است تا در حوزه رسانه فرهنگی برای حضور حداکثری تبلیغ و تهییج ایجاد کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی ادامه داد: در حقیقت حضور حداکثری مردم باعث قدرت نظام می‌شود اگر رئیس جمهوری با پیشتوانه رای بالای مردمی انتخاب شود از قدرت اجرایی بالاتری برای پیشبرد اهداف خود کمک می گیرد.

حیدرزاده بیان کرد: در کنار مشارکت حداکثری آنچه مهم است رئیس جمهوری باید انتخاب شود که به فکر حل مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بانوان از قدرت نرم زنانه برخوردارند، باعث تهییج افکار و همراه سازی محیط پیرامون خود می‌شوند.

حیدرزاده تصریح کرد: بانوان با نقش اصلی و محوری خود در خانواده می توانند محیط پیرامون خود را راهبری کنند. بانوان اثرگذاری لازم را جهت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را دارند.

در دولت اخیر دستاورد‌های مختلفی برای بانوان برای اولین بار داشتیم، رئیس آینده باید علاوه بر تداوم دولت قبل، قطعا باید مطالبات بانوان که مغفول مانده را به طور ویژه حمایت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.