مربی کونگ‌فوکاری که رویای بیست دختر نوجوان حاشیه شهر مشهد را محقق کرد ۸۰ درصد کمک هزینه تحصیلی دختران مددجو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد آغازبه‌کار اولین دوره مهارتی‌آموزشی دختران نوجوان در مشهد اهمیت واقعه تاریخی «مباهله» کمتر از واقعه «غدیرخم» نیست نقش حضرت زهرا (س) در ماجرای «مباهله» | توجه به جایگاه زن در دوران جاهلیت این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند
سرخط خبرها
برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد

برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۶۷۹۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
مسئول مرکز آموزشی و تربیتی نوجوانان گفت: دوره تابستانی "محیا نو"با محوریت شش مبحث آموزشی، تفریحی و هنری جامع ویژه دختران متوسطه اول با رویکردتربیتی در مشهد آغاز به کار کرد.

فاطمه زکریایی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص برگزاری اولین طرح آموزشی ومهارتی ویژه دختران نوجوان اظهار کرد: دوره تابستانی "محیا نو"با محوریت شش مبحث آموزشی، تفریحی و هنری جامع ویژه دختران متوسطه اول با رویکردتربیتی در مشهد آغاز به کار کرد .

وی با بیان اینکه این طرح آموزشی دو روز در هفته برگزار می شود افزود: هر روز از این طرح،سه ساعت به طول می انجامد که در هر روز علاوه بر مباحث آموزشی،بازی های گروهی انجام میگیرد.

مسئول مرکز آموزشی و تربیتی نوجوانان گفت: در سلسله جلسات هنری این دوره، کلاس های آشپزی،کیک پزی و تریکو بافی،چرم دوزی و.. آموزش داده می شود.

زکریایی بیان کرد: سلسله جلسات طرح محیا نو را در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم شرکت کنندگان در این دوره قرار دادیم،این نمایشگاه از غرفه های متعددی نظیر مهارت های تحصیلی، غرفه آینه ها،مهارت زندگی،ارتباط موثر و کنترل خشم،غرفه خداشناسی و نماز و کنشگری زنان در جامعه تشکیل شده بود.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.