توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت به زائران دهه پایانی صفر انتصاب بانوان در دولت چهاردهم ادامه دارد | تاکنون چند خانم در دولت چهاردهم سمت گرفته‌اند؟ روایت خبرنگار شهرآرانیوز از سفر پیاده به کربلای معلی | خوشا راهی که پایانش تو باشی خمینی، آب، سلمان فارسی و راهی که به کربلا می‌رسد یک گردهمایی خانوادگی اثرِ خستگی بر درک زمان راه اندازی موکبی به یاد مادر و دختر شهید مشهدی در کربلا اربعین فرصتی برای تربیت حسینی فرزندان آثار روانی نگاه ابزاری در استخدام خانم‌ها | خلأ امنیت روانی در محیط کار به پله نخست استخدام یا همان آگهی جذب رسیده است پیگیری لایحه الحاق ایران به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی «مهربانو»؛ پویش مهربانی و ایثار با اهدای خون بانوان تربیت با تئاتر | «رستن»، نمایشی زنانه در جستجوی حقیقت شانزدهمین نشست سالانه «روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان» | حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود در پیاده‌روی اربعین، مهمانی آداب‌دان باشیم از آن استقبال سرد تا این جاودانگی محض! نایب‌قهرمانی بانوان خراسانی در والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نرمش‌هایی برای کمردرد‌های عصبی خاطره انگیز مثل خیابان یازدهم شرقی سعادت آباد یکی داستان است پر آب چشم
سرخط خبرها
انتصاب بانوان در دولت چهاردهم ادامه دارد | تاکنون چند خانم در دولت چهاردهم سمت گرفته‌اند؟

انتصاب بانوان در دولت چهاردهم ادامه دارد | تاکنون چند خانم در دولت چهاردهم سمت گرفته‌اند؟

  • کد خبر: ۲۴۷۵۲۵
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در حکمی فائزه دولتی را به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز روز گذشته گفت: تاکنون خانم انصاری رئیس سازمان محیط زیست، خانم صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم و ان‌شاءالله اخبار خوشی در روز‌های آتی خواهیم داشت.

وی در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت گفت: رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. افزایش تعداد حضور زنان در دولت پیگیری می‌شود.

بهروزآذر همچنین اظهار داشت: تأکید رئیس جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتماً از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود؛ در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌ها ایجاد و فرایند انتصابات به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.