توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت به زائران دهه پایانی صفر انتصاب بانوان در دولت چهاردهم ادامه دارد | تاکنون چند خانم در دولت چهاردهم سمت گرفته‌اند؟ روایت خبرنگار شهرآرانیوز از سفر پیاده به کربلای معلی | خوشا راهی که پایانش تو باشی خمینی، آب، سلمان فارسی و راهی که به کربلا می‌رسد یک گردهمایی خانوادگی اثرِ خستگی بر درک زمان راه اندازی موکبی به یاد مادر و دختر شهید مشهدی در کربلا اربعین فرصتی برای تربیت حسینی فرزندان آثار روانی نگاه ابزاری در استخدام خانم‌ها | خلأ امنیت روانی در محیط کار به پله نخست استخدام یا همان آگهی جذب رسیده است پیگیری لایحه الحاق ایران به سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی «مهربانو»؛ پویش مهربانی و ایثار با اهدای خون بانوان تربیت با تئاتر | «رستن»، نمایشی زنانه در جستجوی حقیقت شانزدهمین نشست سالانه «روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان» | حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود در پیاده‌روی اربعین، مهمانی آداب‌دان باشیم از آن استقبال سرد تا این جاودانگی محض! نایب‌قهرمانی بانوان خراسانی در والیبال‌نشسته قهرمانی کشور نرمش‌هایی برای کمردرد‌های عصبی خاطره انگیز مثل خیابان یازدهم شرقی سعادت آباد یکی داستان است پر آب چشم
سرخط خبرها
توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت به زائران دهه پایانی صفر

توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت به زائران دهه پایانی صفر

  • کد خبر: ۲۴۷۵۳۷
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در دهه پایانی ماه صفر، همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی مانند استانداری، نیروی انتظامی و دیگرنهاد‌ها برقرار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی اظهار کرد: پیاده‌روی دهه پایانی صفر و حضور زائران در مشهد، فرصت ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به عاشقان اهل‌بیت (ع) است.

وی گفت: یکی از اقدامات ما، توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران است. این شامل برنامه‌ریزی برای تسریع در عملکرد حمل‌ونقل عمومی، بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی و افزایش امکانات اسکان موقت است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش همکاری‌ها با دیگردستگاه‌های اجرایی در سطح استان و مشهد بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها، همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی مانند استانداری و نیروی انتظامی برقرار شده است. وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا با بهبود خدمات‌شهری مانند نظافت و روشنایی، محیطی مناسب برای زائران فراهم کنیم، بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها از دیگربرنامه‌های ما برای غنی‌سازی اوقات زائران است. 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش سالیانه حضور زائران در پیاده‌روی دهه پایانی صفر بیان کرد: برای افزایش میزان کیفیت و حل چالش‌های پیش‌آمده در سال‌های گذشته، تلاش شده است تا امسال با افزایش توسعه ظرفیت اسکان موقت، برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک در اطراف حرم مطهر رضوی و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، امکان پذیرایی از زائران را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.