پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد
سرخط خبرها
پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران

پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران

  • کد خبر: ۲۹۱۶۰۲
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
تکلیف امروز مقاومت است و استقامت تا آخرین نفس و یقین ما به پیروزی که امام و رهبر محبوب ما امام خامنه‌ای که سیدحسن می‌گفتند من سرباز امام خامنه‌ای هستم.

به گزارش شهرآرانیوز، خانم کورانی همسر شهید شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان خطاب به ملت ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حزب‌الله این شجرۀ طیبه که ثمرۀ مبارک اطاعت از مقام ولایت با تعداد کمی از مجاهدان مخلص و صادق شروع شد و به طوفانی از دل‌های مؤمن و عاشق که در رهبر محبوب خود ذوب شده‌اند.

این صدق، اخلاص و فداکاری به جایی رسید که روز حادثۀ انفجار پیجر‌ها ۳۰۰۰ تن از جوانان مجاهد رشید ما ابوالفضل‌وار مجروح شدند ولی ام‌البنین‌وار می‌گفتند فدای سید. سید راضی نیستیم یک ذره هم ناراحت بشوید.

امّا روز غمناک اعلان شهادت معشوق دل‌ها که ۴۰ سال لحظه‌به‌لحظه با مردمش بوده‌ام.

همه می‌گویند امروز فهمیدیم الآن انکسر ظهری. الآن می‌فهمیم علی‌الدنیا بعدک‌العفا. دل‌ها خونی است بعد از این فقدان عظیم بعد از دست دادن عده‌ای زیاد از فرماندهان. الان صهیونیست‌ها مردم را از همۀ جهت در محاصره موشک‌های آمریکایی قرار دادند. هر روز ده‌ها شهید و آوارگان در فشار هستند ولی یک‌صدا.

تکلیف امروز مقاومت است و استقامت تا آخرین نفس و یقین ما به پیروزی که امام و رهبر محبوب ما امام خامنه‌ای که سیدحسن می‌گفتند من سرباز امام خامنه‌ای هستم. بأبی انت و أمی و نفسی و اهلی و مالی.

این ابتلائات دل‌ها را سوق می‌دهد برای توسّل و استجاره به صاحب العصر و الزمان برای تعجیل فرج و ظهور. اللهمّ عجّل لولیک الفرج.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.