۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران؛ «واقعا حقشون بود» تحول جریان نخبگانی زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همدلی و همراهی همسر موجب شکوفایی زنان کارآفرین می‌شود آیا نوشیدن چای زیاد باعث کاهش باروری می‌شود؟ یائسگی زودهنگام خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی به دنبال دارد پیروزی دختران فرش مشهد در لیگ نوجوانان کشور نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است دختران وزنه‌برداری نخستین رقابت جهانی را تجربه کردند | ملی پوشان افزایش رکورد داشتند میزان تغییرات مغز زنان در دوران بارداری چگونه است؟ اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد فرنی انجیر یک دسر خوشمزه و مقوی ایرانی در پاییز و زمستان + دستور پخت آیا مهریه را برای بار دوم می‌توان به اجرا گذاشت؟ سرطان پستان شایع ترین سرطان در جهان است ویدئو | روایت دختر شهید طهرانی‌مقدم از دیدار خانواده پدر موشکی ایران با شهید سیدحسن نصرالله شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم اینفوگرافی | سهم زنان نخبه در کشور چقدر است؟ بانوان اثرگذار در حزب‌الله لبنان را بشناسید تأثیرات مخرب تلفن همراه بر روابط زوجین را دست کم نگیرید چگونه پُرخوری را کنترل کنیم؟
سرخط خبرها
اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد

اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۲۲۹۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در راستای اشتغال و کارآفرینی بانوان سرپرست‌خانوار به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به صورت دائمی هر ماه برگزار می‌شود.

فاطمه دژبرد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص نمایشگاه‌های سرای خاتون، اظهار کرد: نمایشگاه‌های سرای خاتون بخشی از طرح «مادران ارزش‌آفرین» است که جهت توانمندسازی بانوان سرپرست‌خانوار در محلات مشهد توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در حوزه اشتغال و کارآفرینی تدارک دیده شده است.

وی افزود: بانوان کارآفرین در سطح مبتدی یا حرفه‌ای محصولات خود اعم از پوشاک، مواد غذایی، صنایع دستی، لوازم بهداشتی و محصولات فرهنگی را هر ماه به مدت ۵ روز در تالار نوآوری باغ‌اردوگاه خاتون ارائه می‌کنند.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح مادران ارزش‌آفرین در سال ۹۹ تاکنون، ۲۰ نمایشگاه سرای خاتون برگزار شده است که در این بازه زمانی، ۵۰۰ بانوی کارآفرین محصولات خود را به فروش رساندند.

بازدید از این نمایشگاه به صورت خانوادگی و برای عموم، آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید محصولات بانوان کارآفرین در این نمایشگاه، به تقاطع بولوارهای خیام و توس، باغ‌اردوگاه خاتون، مراجعه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.