سخنگوی دولت: خط قرمز تصمیمات دولت چهاردهم، سفره مردم است بانوی بجنوردی در آستانه تاریخ‌سازی برای کوهنوردی ایران خاتون‌بم با بدشانسی برتری را از دست داد موارد مشروع عدم تمکین زن از شوهر چیست؟ دام بلاگری برای نسل آلفا | استثمار کودکان به صورت آنلاین مراقب این ماده سرطان زا در لوازم آرایشی باشید گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع) انتخاب اسم در آینده فرزندمان تاثیرگذار است؟ فعالیت بدنی منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد کنترل کودکان تا پنج‌سالگی با اجرای طرح «کنترل سلامت جنین» ساره جوانمردی: خداحافظی من از تیم ملی پاراتیراندازی همچنان پابرجاست تخم مرغ، بمب انرژی است | وعده طلایی که نباید از دست بدهید چند پیشنهاد خوراکی با تخم‌مرغ + دستور پخت ویدئو | راهکاری برای حل دعوای زن و شوهر میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود جاماند عواقب حقوقی درج‌نکردن نام مادر در گذرنامه چیست؟ نرخ باروری در پنج سال آینده باید به عدد ۲.۵ برسد | نرخ سالمندی رو به افزایش است ثبت نام دوره آموزش مجازی «ایده آلی برای زن» آغاز شد اعطای نشان سفیر محیط‌زیست به دختری که قهرمان جهان شد نگاه ویژه به سلامت زنان ضروری است | اهمیت همکاری فعالان مدنی جهت پیشگیری از سرطان پستان
سرخط خبرها
گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع)

گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۹۳۵۴۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
مدیر مؤسسه علمی‌تحقیقی مکتب نرجس گفت: «پویش بیعت با ولایت و پیوند با استاد» در حرم مطهر رضوی برگزار شد تا طلاب سال تحصیلی جدید خود را با عنایت امام‌رضا(ع) آغاز کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، منورسادات شایسته‌خو اظهار کرد: پویش «بیعت با ولایت و پیوند با استاد» پویشی است که توسط مؤسسه علمی‌تحقیقی مکتب نرجس راه‌اندازی شده است.

در این پویش زیرمجموعه‌های مکتب نرجس از بخش آموزش و پرورش تا حوزه علمیه و جامعه‌المصطفی‌العالمیه در حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام حضور به هم می‌رسانند تا سال تحصیلی جدید خود را با عنایت امام‌ هشتم شروع کنند.

وی افزود: در این گردهمایی، طلاب بین‌الملل و حوزه علمیه و دانش‌آموزان مدارس مشکات، از پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم، حضور پیدا کردند و با استاد طا‌هایی، بنیان‌گذار مکتب نرجس، میثاق بستند.

او گفت: در این مراسم، پرچم‌های ایران و فلسطین و حزب‌الله لبنان را به نشان اقتدار مقاومت برافراشتیم و با خوانش یک سرود دسته‌جمعی، حمایت خود را از مردم غزه و لبنان اعلام کردیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.