تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س) «نفس»، جان ۶ هزار جنین را نجات داد سرقت ناکام ارثیه پدری توسط دختر جوان نکات مهمی که زوج‌های جوان قبل از اقدام به بارداری بایدبدانند ۳۰ درصد زنان ایرانی دچار فقر آهن هستند ویدئو | نظر دختر دبستانی درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی: «واقعا حقشون بود» تحول جریان نخبگانی زنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همدلی و همراهی همسر موجب شکوفایی زنان کارآفرین می‌شود آیا نوشیدن چای زیاد باعث کاهش باروری می‌شود؟ یائسگی زودهنگام خطر ابتلا به بیماری‌های خودایمنی به دنبال دارد پیروزی دختران فرش مشهد در لیگ نوجوانان کشور نشاط‌آفرینی و تربیت‌محوری هدف ایجاد باغ‌اردوگاه خاتون در مشهد است دختران وزنه‌برداری نخستین رقابت جهانی را تجربه کردند | ملی پوشان افزایش رکورد داشتند میزان تغییرات مغز زنان در دوران بارداری چگونه است؟ اشتغال ۵۰۰ بانوی سرپرست‌خانوار در نمایشگاه‌های «سرای خاتون» در مشهد فرنی انجیر یک دسر خوشمزه و مقوی ایرانی در پاییز و زمستان + دستور پخت آیا مهریه را برای بار دوم می‌توان به اجرا گذاشت؟ سرطان پستان شایع ترین سرطان در جهان است ویدئو | روایت دختر شهید طهرانی‌مقدم از دیدار خانواده پدر موشکی ایران با شهید سیدحسن نصرالله شیرخوارگان امروز، سربازان آینده امام زمان (عج) | حضور ۱۵۰۰ مادر و نوزاد در گردهمایی بزرگ سربازان ظهور استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم
سرخط خبرها
تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س)

تحصیل ۷۰۰ بانو در بخش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا(س)

  • کد خبر: ۲۹۲۳۵۱
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
مدیر مرکز آموزش غیر حضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها از پذیرش ۷۰۰ بانوی طلبه در سطح دو و سه غیرحضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صدیقه حاجی پور با اشاره به آمار پذیرش سطح دو و سه بخش غیرحضوری و مجازی گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها در سطح دو بیش از ۵۰۰ نفر و در سطح سه بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان در بخش غیرحضوری و مجازی پذیرفته شدند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها عنوان کرد: یکی از مزیت‌های تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، تنوع برنامه‌های تحصیلی است که به شیوه‌های مختلف حضوری، غیرحضوری و مجازی (آنلاین) ارائه می‌شود و این در حالی است که محل برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری در مراکز استان‌ها است و امتحانات این بخش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حاجی پور اشاره کرد: امسال در مقطع سطح سه، طلاب در ۶ رشته تحصیلی شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و مطالعات اسلامی ثبت نام و پذیرش شدند.

وی با اشاره به استقبال بانوان سطح کشور از تحصیل در بخش غیرحضوری و مجازی، اعلام کرد: با توجه به وظایف بانوان در حیطه‌های خانوادگی و اجتماعی و از سوی دیگر، تمایل زیاد ایشان به افزایش معرفت دینی و علاقه مندی به کنشگری در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی، تحصیل در این بخش باعث شده جمع مناسبی بین این وظایف داشته باشند و در رأس همه اینها، معرفت دینی خود را افزایش دهند که جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها در این راستا توانسته رسالت خود را به خوبی به انجام برساند.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها به حوز‌های امور پژوهشی، فرهنگی، قرآنی و حدیثی این مرکز اشاره کرد و گفت: اداره پژوهش و اداره فرهنگی قرآنی و حدیثی این مرکز در عرصه‌های پژوهشی، فرهنگی و قرآنی، مهارت‌ها و خدمات ویژه‌ای را به طلاب این مرکز ارائه می‌دهد.

حاجی پور یادآور شد: طلاب این مرکز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی عضو کانال‌های رسمی این مرکز شوند؛ کانال اصلی این مرکز به نشانی https://eitaa.com/vdc_jz در پیام رسان ایتا فعالیت دارد.

منبع: حوزه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.