رونمایی از کتاب «خواهران در آن سوی مرزها»، تولید مشترک زنان ایران و زیمبابوه همه آنچه برای فرزندپروری باید بدانیم |‌ معرفی کتاب «دایره المعارف رفتار با کودک» همه آنچه برای فرزندداری باید بدانیم ویدئو | نویسنده فلسطینی: اسرائیل بیش از ۲۰ سال است که به دنبال کنترل جمعیت فلسطینی‌ها و بازگشت به غزه است چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟ چرا برخی از بانوان در دوران عادت ماهیانه دچار درد سینه می‌شوند؟ سکته قلبی اولین عامل مرگ‌ومیر زنان در کشور است زنان بیشتر از مردان مستعد ابتلا به اختلالات روانی هستند صعود دختران پینگ پنگ ایران در رنکینگ جهانی مسائل تخصصی زنان در کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مطرح خواهد شد وضعیت سلامتی در میانسالگی تأثیر مهمی بر سلامتی در دوران پیری دارد وقتی بازی در یک سریال عاملی برای زدواج زوج بازیگر می‌شود بیماری آلزایمر شایع‌ترین نوع زوال عقل است حضرت فاطمه معصومه (س) مجاهده زمان خود بودند میانگین عدد سن امید به زندگی در ایران برای بانوان ۷۸.۵۴ سال است راه‌های جذب ویتامین D در پاییز و زمستان
سرخط خبرها
چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

  • کد خبر: ۲۹۴۵۷۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای رسمی اعلام کرد که مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی پاسخ به استعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای رسمی اعلام کرد که بر اساس ماده ۷۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب سال ۱۴۰۰ و اصلاحات بعدی، مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا مرخصی زایمان برای پدران امکان‌پذیر نیست؟

این نامه که از سوی رئیس مرکز امور حقوقی وزارتخانه به امضا رسیده است، تأکید دارد که بر اساس قوانین موجود و اصلاحیه‌های جدید، درخواست‌های مربوط به مرخصی زایمان برای پدران نمی‌تواند اجرایی شود. این اقدام در راستای قوانین مصوب جدید برای برنامه ششم توسعه و تنظیم خانواده صورت گرفته است.

منبع: سلامت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.