به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم جلالی بااشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد؛ از نظر نیاز عاطفی و مسائل احساسی نیز با مخاطب دیروز متفاوت است، اظهار کرد: طبیعی است که باید چیزی نوشته شود که بتواند این نیازها را تأمین کند. یک کتاب کودک زمانی میتواند موفق باشد که بتواند نیازها و خواستههای مخاطبش را برآورده کند.
وی ادامه داد: اگر من نویسندهای باشم که در دهه ۵۰ به دنیا آمدهام و نیازها را در آثارم بر اساس تصورات خودم از کودک دههپنجاهی بیان کنم، قطعاً این خوراک برای مخاطب دهه ۸۰ یا دهه ۹۰ مناسب نخواهد بود. خوراک دههنودیها باید محصولی باشد که نویسنده با آن زیسته و حسش کرده باشد.
منبع: خبرگزاری کتاب