مروری بر کارنامه بازیگر خراسانی، به بهانه نقش‌آفرینی‌اش در سریال «بامداد خمار» طلاق، عاقبت یک دنبال‌کننده ساده راهکار‌هایی ساده برای سرگرم‌کردن بچه‌ها در آپارتمان‌های کوچک ۸ اصل کلیدی برای ساختن یک کمد لباس پایدار سهم نابرابر زنان از اقتصاد | واکاوی موانع پنهان کارآفرینی در ایران اشتغال زنان با رویکردی خانواده‌محور | وقتی نادیده‌گرفتن کار خانگی، امنیت اقتصادی زنان را تهدید می‌کند مهلت ارسال آثار به کنگره بین‌المللی شعر زنان مقاومت تمدید شد برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی با محوریت زن معاصر و ارزش‌های الهی در دی‌ماه سهم ۳۳ درصدی زنان خراسان رضوی در صدور مجوز‌های کسب‌وکار ترکیب جمعیت زنان سرپرست خانوار، تغییر کرده است احتمال اضافه شدن سرمربی سابق سرخ پوشان به تیم ملی فوتبال زنان هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد| کسب نتیجه برتر برای تیم‌های مدعی قهرمانی نخستین بانویی که به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رسیده بود، درگذشت (۲۹ آذر ۱۴۰۴) اجرای برنامه غربالگری سلامت جسمی زنان سرپرست خانوار در کشور واکنش متفاوت زنان به ابتلا به برخی بیماری‌های عصبی پرسش‌های حقوقی بانوان | از بازنشستگی تا توهین پیامکی، ارث و تغییر نام زنانِ پیوند و تداوم در شاهنامه| از دختران شاه یمن تا مادر منوچهر رج‌به‌رج احیای یک میراث | وقتی تار و پود گذشته دوباره جان می‌گیرد مرگ مادر، فقدانی فراتر از نبودن یک آغوش
سرخط خبرها
یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

  • کد خبر: ۲۹۸۷۱۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
یک پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان با اشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد، گفت: یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم جلالی بااشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد؛ از نظر نیاز عاطفی و مسائل احساسی نیز با مخاطب دیروز متفاوت است، اظهار کرد: طبیعی است که باید چیزی نوشته شود که بتواند این نیاز‌ها را تأمین کند. یک کتاب کودک زمانی می‌تواند موفق باشد که بتواند نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

وی ادامه داد: اگر من نویسنده‌ای باشم که در دهه ۵۰ به دنیا آمده‌ام و نیاز‌ها را در آثارم بر اساس تصورات خودم از کودک دهه‌پنجاهی بیان کنم، قطعاً این خوراک برای مخاطب دهه ۸۰ یا دهه ۹۰ مناسب نخواهد بود. خوراک دهه‌نودی‌ها باید محصولی باشد که نویسنده با آن زیسته و حسش کرده باشد.



این پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان افزود: هرگز نمی‌توانیم با شعار‌ها و بزرگ‌نمایی‌ها به موفقیت دست یابیم؛ بلکه تنها با عمل است که می‌توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری کتاب

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.