روایت هایی مستندگونه از اهدای طلا توسط زنان به محور مقاومت در کتاب «جان و دل» صدور پیام دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) خطاب به بانوان و مادران ایرانی| امروز پیام نذر‌های مادران ایران به جهانیان رسیده است مهم‌ترین مأموریت زن تراز انقلاب اسلامی چیست؟ نقش مهم وراثت در چندقلوزایی اشک عشق پای دوخت ۱۳هزار لباس برای مراسم جهانی شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع) در حرم مطهر رضوی پیمان عاشقانه زوج‌های مشهدی در دل روز‌های جنگ تربیت بانوان کنشگر بین‌المللی، اولویت مهمی برای دوران پساجنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی به ایران مشهدی‌ها الگویی از مقاومت، امید و عشق به زندگی در سایه جنگ شهادت یاسمین باکوئی در حملات رژیم صهیونیستی، داغی بر دل دانشگاه شریف شهدای پزشک زن ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی را بشناسیم؟ توصیه‌های یک روانشناس برای پر کردن اوقات فراغت کودکان با رویکردی هوشمندانه خانواده‌های شهدا «خاکریز دوم» در برابر دشمنان هستند ۱.۸ میلیون بانوی در  سن باروری، مخاطب طرح ملی آمایش امید در  مشهد درباره عوارض سزارین‌های تقویمی| تنها ۲ تا ۳ درصد سزارین‌ها به درخواست مادر است خرده‌روایت‌هایی از زبان ۴۰ زن و همسر بازمانده از فاجعه انفجار هم‌زمان ۴ هزار پیجر در لبنان در کتاب «دشواری مبارک» سهم خراسان جنوبی از تسهیلات فرزندآوری تنها ۰.۴۵ درصد است زنان، کنترل‌گران عاطفی جامعه در بحبوحه جنگ مادر، روح خانه ایرانی و زیرساخت آن است
سرخط خبرها
یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

  • کد خبر: ۲۹۸۷۱۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
یک پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان با اشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد، گفت: یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم جلالی بااشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد؛ از نظر نیاز عاطفی و مسائل احساسی نیز با مخاطب دیروز متفاوت است، اظهار کرد: طبیعی است که باید چیزی نوشته شود که بتواند این نیاز‌ها را تأمین کند. یک کتاب کودک زمانی می‌تواند موفق باشد که بتواند نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

وی ادامه داد: اگر من نویسنده‌ای باشم که در دهه ۵۰ به دنیا آمده‌ام و نیاز‌ها را در آثارم بر اساس تصورات خودم از کودک دهه‌پنجاهی بیان کنم، قطعاً این خوراک برای مخاطب دهه ۸۰ یا دهه ۹۰ مناسب نخواهد بود. خوراک دهه‌نودی‌ها باید محصولی باشد که نویسنده با آن زیسته و حسش کرده باشد.



این پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان افزود: هرگز نمی‌توانیم با شعار‌ها و بزرگ‌نمایی‌ها به موفقیت دست یابیم؛ بلکه تنها با عمل است که می‌توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری کتاب

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.