ضرورت انجام سالانه تست تراکم استخوان برای زنان بالای ۶۵ سال معرفی مزایای شگفت‌انگیز بارداری در سنین بالای ۳۵ سال برای مادر و کودک کسب پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران ایران مقابل کویت ارسال ۱۷۶ فیلم و ۱۹۷۲ عکس به جشنواره زنان روستا و عشایر «ایران‌مهر» زنان روستایی و عشایری، قهرمانان و سربازان گمنام امنیت غذایی کشور توسعه توانمندسازی زنان با رشد صادرات صنایع دستی به بازار‌های هدف نگاهی به پیشروی بانوان در بازار کار و ایجاد کسب‌وکار باخبرشدن جانباز جنگ ۱۲روزه پس از ۱۱۲ روز، از شهادت پدر و مادرش ثبت سالانه بیش از ۱۹ هزار مورد جدید از سرطان پستان در کشور انتخابی درست با آگاهی و آموزش در کنار مشاوره قبل از ازدواج راه‌اندازی حدود ۴ هزار و ۵۰۰ صندوق خرد زنان در بخش کشاورزی کشور کسب رتبه یازدهم آسیا توسط تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای برای ۱۱ گروه هدف، در مرکز دولتی آموزش فنی‌وحرفه‌ای «نجمه» مشهد هم‌افزایی دستگاه‌ها برای تقویت دیپلماسی فرهنگی زنان در مشهد راهکارهایی ساده برای غلبه بر خواب و درک فیض نماز صبح راهکارهای محافظتی برای پیشگیری از عود سرطان سینه ۴ کاری که باید در مراحل اولیه بارداری انجام دهید
سرخط خبرها
روایت رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر در فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن»

روایت رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر در فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن»

  • کد خبر: ۳۳۸۲۰۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۴
نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن» با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل برای اقتباس این رمان، رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر بود، از توجه کارگردان این اثر به موضوعاتی همچون خانواده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آرش صادق‌بیگی با اشاره به اینکه ابتدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند اثر منتشرشده‌اش را برای اقتباس سینمایی پیشنهاد داد. از میان آن آثار، به دلیل حضور شخصیت محوری یک دختر نوجوان در رمان «زیبا صدایم کن»، این اثر به رسول صدرعاملی پیشنهاد شد، اظهار کرد: از نگاه کارگردان، مهم‌ترین عامل برای اقتباس این رمان، رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر بود.

وی ادامه داد: توجه به پرداختن به موضوعاتی همچون دختران و خانواده همواره دغدغه رسول صدرعاملی در تولید آثار بلند سینمایی اش بوده است.

 نویسنده فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن» با تاکید بر اینکه در نخستین نسخه پلاتی که نوشتیم، مادر - همانند رمان - هیچ نقشی در پیشبرد قصه نداشت. اما نظر کارگردان همچنان بر بازگرداندن شخصیت مادر بود، یادآور شد: زمانی می‌توان به موفقیت روایی دست یافت که قصه بتواند میان تنش‌های داستانی و احساسات صحنه، تعادلی پویا برقرار کند. در چنین شرایطی، مخاطب احساس می‌کند به‌جای مواجهه‌ای منفعل، در حال «سُر خوردن» روی ریتم داستان است؛ نه آن‌قدر کند که احساس خستگی کند، نه آن‌قدر تند که دچار سردرگمی شود. این همان جایی‌ست که پس از پایان فیلم، تماشاگر می‌گوید: «نفهمیدم چطور گذشت.»

منبع: ایپنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.