انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد ریشه‌یابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب روایتی از حضور بانوان خادم کنار نوزادان تازه‌متولدشده | اشک‌های شوق مادرانه روی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی + عکس و فیلم هشدار پزشکان درباره شیوع یک ویروس سرطان‌زا در بین زوجین سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟
سرخط خبرها
خبرنگار زن نیجریایی: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده نشان دهند

خبرنگار زن نیجریایی: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده نشان دهند

  • کد خبر: ۱۸۶۴۶۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
خبرنگار زن نیجریایی گفت: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند زن ایرانی را افسرده و غمگین نشان بدهند، زیرا آن‌ها عادت به خبررسانی وارونه دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، زینب زکریا در حاشیه جشنواره رسانه خورشید در مشهد، گفت: برخلاف تصویری که از زن ایرانی توسط رسانه‌های وابسته به غرب ارائه می‌شود، بانوان این کشور بسیار مستعد، خلاق و آماده ایجاد تغییرات جدی در مناسبات و فرهنگ‌ها هستند.

وی افزود: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند که زن ایرانی را افسرده، ضعیف و غمگین نشان بدهند، آن‌ها عادت به خبررسانی وارونه دارند و سعی می‌کنند مطالب غیر واقعی به مخاطبان خود عرضه کنند.

این روزنامه نگار مسلمان که ۱سال را در ایران گذرانده است، با اشاره به فرهنگ غنی کشورمان یاد آورشد: خبرنگاران زن در جمهوری اسلامی تعهد سنگینی بردوش دارند و باید همه تخصص خود را بکار بگیرند تا چهره ارائه شده از طرف غربی‌ها راخنثی کنند.

خانم زکریا خاطرنشان کرد: جایگاه‌هایی مثل جشنواره خورشید که در آن خبرنگاران ملت‌های گوناگون حضور دارند، ظرفیت بسیار مطلوبی برای دسترسی به واقعیت‌های زنان ایرانی است.

وی با اشاره به امکان مشاوره و تبادل نظر خبرنگاران خارجی جشنواره گفت: اینجا همه چیز برای خط کشیدن بر اخبار جعلی رسانه‌های خارجی وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.