چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد
سرخط خبرها
در جشنواره خورشید چهره واقعی زن ایرانی مسلمان به جهان نشان داده می‌شود

در جشنواره خورشید چهره واقعی زن ایرانی مسلمان به جهان نشان داده می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۶۴۶۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در جشنواره بین المللی رسانه خورشید چهره واقعی زن مسلمان، به جهان نشان داده خواهد شد.

فاطمه سلیمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در حاشیه ضیافت شهردارمشهد که شب گذشته در هتل خورشید هشتم برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره خورشید باب گفتگو و تعاملی است که خبرنگاران بین المللی در کنار هم خواهند داشت تا بتوانند  تبادل تجربیات داشته باشند علاوه بر این، در این جشنواره سعی میکنیم چهره واقعی زن مسلمان را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: این زنان امشب دعوت شدند تا چهره واقعی زن مسلمان را بدون روتوش ببینند، بانوان خبرنگار بین‌المللی روز گذشته به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: در مراسم اختتامیه، رویداد‌هایی رقم خواهد خورد افراد از شبکه‌های مختلف گفتگو خواهند داشت و از برگزیدگان جشنواره خورشید تقدیر خواهد شد.

وی افزود: در روز انتهایی، کارگاه‌های تجربه نگاری و روایت تجربیات میهمانان را خواهیم داشت. این رویداد به یاد خبرنگار شیرین ابوعاقله است شهیده‌ای که با لباس خبرنگاری، به شهادت رسید، ولی روایتگری ایشان همچنان ادامه دارد و از طریق خبرنگاران زن به تمام دنیا مخابره خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.