چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟
سرخط خبرها
جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۹۸۱۷۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: برگزاری جشنواره غذا الگویی مؤثر برای عرضه توانمندی و خلاقیت‌های بانوان، ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی برای حفظ سلامت خانواده‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد عدیده در جشنواره غذای محلی و سنتی که در منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این چنین جشنواره‌هایی علاوه بر معرفی غذاها و شیرینی‌های سنتی، موجب ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی شده و نقش مهمی در شور و نشاط آفرینی جامعه دارد.

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط در بین همسران کارکنان دانست و افزود: ترویج استفاده از غذاهای سالم و آگاهی خانواده‌ها نسبت به تغذیه سالم به‌ویژه خوردن غذاهای خانگی، از دیگر اهداف این جشنواره است.

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

 عدیده بیان کرد: استفاده از مواد غذایی باارزش تغذیه‌ای بالا برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کمترین استفاده از چربی، روغن‌های ناسالم، نمک، شکر و انواع سس‌های مضر، معرفی انواع چاشنی‌های سالم و غذاهای سنتی، بومی و محلی از شرایط شرکت در این جشنواره است تا خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان با غذاهای سالم و سنتی آشنا شوند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان با اشاره به مقایسه غذاهای سنتی و صنعتی خاطرنشان کرد: غذاهای سنتی به دلیل کم‌چرب بودن، داشتن پروتئین مناسب گوشت قرمز و سفید، نداشتن افزودنی‌های مدت‌دار، استفاده از مواد تازه که ویتامین‌های خود را از دست نداده‌اند، برای سلامتی و درمان بیمارهای خاص مفید است.

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

منبع: بسیج

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.