کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم برابری جنسیتی همیشه به نفع بانوان نیست ویدئو | کودکان، قربانی بلاگر‌های آرایشی رکوردشکنی جوانمردی در جام‌جهانی پاراتیراندازی | تیم ایران طلا گرفت ویدئو | استقبال ویژه خانوادگی از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک تمامی خدمات کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی رایگان است | مراجعه بیش از ۶ هزار مراجع خانم به مرکز مشاوره باب الهادی در ۱۴۰۲ زنان بخوانند| مقابله با عوارض جنسی داروهای ضد افسردگی محمود پاک نیت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند
سرخط خبرها
تشکیل شبکه دختران نوجوان کنشگر فرهنگی در کشور

تشکیل شبکه دختران نوجوان کنشگر فرهنگی در کشور

  • کد خبر: ۲۱۲۱۸۵
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
مسئول نوجوانان کارگروه عفاف و حجاب کشور گفت: با تبیین شیوه‌های صحیح کنشگری فرهنگی اجتماعی، به‌زودی شبکه کنشگران دختران نوجوان در کشور محقق می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گردهمایی بانوان هنرمند دهه هشتادی، فعال در عرصه عفاف و حجاب کشور از ۲۰ استان در حرم رضوی برگزار شد.

سیده‌فاطمه شناعی، مسئول نوجوانان کارگروه عفاف و حجاب کشور در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: کنشگری تخصصی حجاب و عفاف، توسط دهه هشتادی‌ها و دختران نوجوان، هدف این نشست‌های تخصصی بود که در حرم رضوی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: رهبرمان فرمودند، تلاش کنید که دختران نوجوان، کنشگر عفاف و حجاب در سطح جهان شوند و افق ایشان این‌گونه است و ما بر این اساس، توانمندسازی دختران جوان و نوجوان را آغاز کردیم.

 مسئول نوجوانان کارگروه عفاف و حجاب کشور تصریح کرد: با تبیین شیوه‌های صحیح کنشگری فرهنگی اجتماعی، به‌زودی شبکه کنشگران نوجوان دختر کشور محقق می‌شود.

به گفته وی، از ۲۰ استان کشور از جمله گلستان، بوشهر، سیستان، خراسان‌شمالی، کردستان، قم، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و... دختران دهه هشتادی در این گردهمایی حضور دارند.

شناعی، همچنین به حضور مسئولان استانی حجاب و عفاف کشور در این گردهمایی اشاره کرد و افزود: در مجموع ۶۰ نفر از بانوان فعال در این عرصه در ایام ولادت، میهمان امام رضا(ع) شدند.

به گفته شناعی، این سومین دوره از این سلسله گردهمایی‌ها در کشور است و این دوره ویژه کنشگری‌های تخصصی امربه معروف و هنر است.

وی با بیان اینکه دوره قبل کنشگران رسانه‌ای آموزش تولید محتوای موثر داشتند، افزود: دوره بعد نیز روایتگری خواهد بود، تا زن تراز انقلاب را روایت کنیم.

مسئول نوجوانان کارگروه عفاف و حجاب کشور در ادامه به تقویت شبکه نوجوانان فعال اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: در بعضی برهه‌ها مثل انتخابات، واجب است که همه پای کار باشند و ما نیز طرحی با عنوان «عملیات نقطه‌زن» را در دست اجرا داریم که دختران نوجوان چه به حیث احساسی یا منطقی، افراد خانواده‌شان را ترغیب به حضور در انتخابات کرده و شبهات و سؤالاتشان را پاسخگو هستند.

وی در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای توسط این تشکل‌های اجتماعی نیز گفت: منابع عقلی و منطقی پاسخ به سؤالات را در اختیار فعالان رسانه‌ای قرار می‌دهیم تا تولید محتوا کنند، مثلا کنشگران رسانه‌ای، دیدگاه‌های اندیشمندان غربی و فلاسفه غربی را مطالعه و سپس تبدیل به محتوا و به مخاطب عرضه می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.