این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری
سرخط خبرها
بازگشت زهرا نعمتی به پاراتیروکمان

بازگشت زهرا نعمتی به پاراتیروکمان

  • کد خبر: ۲۲۲۰۴۱
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
سرمربی تیم‌ملی پاراتیروکمان از حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم‌ملی پاراتیروکمان خبر داد و گفت عملکرد او در اردوی تیم‌ملی و تورنمنت جهانی چک برای حضور در پاراالمپیک پاریس ارزیابی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین اردوی تیم‌ملی پاراتیروکمان در سال جاری از بیست‌وپنجم فروردین در تهران آغاز شده است و تا پنجم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این اردو از زهرا نعمتی برای شرکت در اردو دعوت شد و برخلاف دوره‌های گذشته او نیز موافقت کرد که در کنار دیگرکمان‌داران در اردو حضور داشته باشد. این اتفاق درحالی رقم خورد که غیبت نعمتی در اردو‌ها زمزمه‌هایی برای خداحافظی او از تیم‌ملی را به همراه داشت. پس از مسابقات جهانی چک که در خرداد برگزار می‌شود، کادرفنی برای اعزام نعمتی به پاریس تصمیم خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.