دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند
سرخط خبرها
انتقاد خزعلی از کمبود اساتید متخصص در حوزه مطالعات زنان

انتقاد خزعلی از کمبود اساتید متخصص در حوزه مطالعات زنان

  • کد خبر: ۲۳۱۲۶۰
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طراحی غیراصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل ها و جزوه های نامرتبط و سلیقه‌ای و کمبود اساتید متخصص، از مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در نشستی با دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مطالعات زنان، به بررسی دغدغه‌های آنان پرداخت.

وی نبود امنیت شغلی، استقبال نکردن مراجع ذیصلاح برای استخدام به عنوان مشاور روانشناس و یا مشاور خانواده، تخصیص نیافتن کد از سازمان نظام روانشناسی را از دغدغه‌های فارغ التحصیلان این رشته دانست.

خزعلی همچنین افزود: طراحی غیر اصولی رشته، ضعف برنامه درسی سرفصل‌ها و جزوه‌های نامرتبط و سلیقه ای، کمبود اساتید متخصص مطالعات زنان که بعضاً با نگاه به زنان و خانواده تدریس نمی‌کنند از دیگر مشکلات دانشجویان رشته مطالعات زنان است.

وی همچنین گفت: برگزاری دوره‌های آموزش تکمیلی و یا ایجاد گرایش برای رشته می‌تواند یکی از راهکار‌ها برای حل معضلات باشد.

خزعلی اظهار کرد: با تعامل بهتر بین دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها می‌توان از طریق جهت دهی به پایان نامه‌ها در مسیر نیاز‌های جامعه اثرات پایان نامه‌ها را در جامعه مشاهده کرد.

وی همچنین از قرارداد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و پروژه‌هایی در مقطع دکترا و پسا دکترا در حوزه زنان و خانواده معرفی و پشتیبانی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.