اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند برپایی کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی برای بانوان زائر در حرم مطهر ریزش مو چه زمانی غیرطبیعی است؟ مادران نوزادان کم وزن بیشتر در معرض خطر زوال عقل هستند فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید الگوی جهانی شود اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش پنجم) خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد
سرخط خبرها
تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران

تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران

  • کد خبر: ۲۳۴۰۴۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پس از بازدید از شهرک صنعتی چناران، ضمن اشاره به توسعه چشمگیر فعالیت بانوان نوشت: بانوان توانسته بودند محصولاتی بهتر از مشابه خارجی تولید کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس نوشت: بازدید از شهرک صنعتی چناران و دیدن پیشرفت‌های بانوان تحصیل‌کرده و متخصص در این شهرک موجب مسرت و غرور است.

وی افزود: مقایسه پیشرفت واحد‌های متعلق به بانوان نسبت به دو سال پیش که از این منطقه بازدید داشتیم و توسعه چشمگیر فعالیت آن‌ها مصداق صدق وعده رئیس‌جمهور شهید بود.

خزعلی بیان داشت: ۲۰ واحد تعطیل‌شده در عرض همین مدت در این شهرک احیا گردیده بود و بانوان توانسته بودند محصولاتی بهتر از مشابه خارجی تولید کنند. برخی مشتریان از آن‌ها می‌خواستند که محصولاتشان را با برچسب آلمانی بفروشند، ولی آن‌ها بر هویت ایرانی و برند داخلی پافشاری می‌کردند.

تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران

تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.