خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد دعوت بانوان نخبه کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش چهارم) پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | آیا می‌توانم بعد از فوت همسرم، مستمری پدر بازنشسته‌ام را برای خودم فعال کنم؟ نامه‌نگاری‌ها برای فرزند دزدیده‌شده حسین قبادی، مباشر املاک آستان‌قدس‌رضوی، در ۸۰ سال پیش | دختری که هرگز پیدا نشد مادر باش و کارآفرین شو توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در دولت شهید رئیسی + جزئیات راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰
سرخط خبرها
باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم

باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم

  • کد خبر: ۲۳۳۳۳۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
رئیس بنیاد ملی نخبگان شعبه خراسان‌رضوی گفت: ما باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در فناوری، نوآوری، حوزه دانشگاه و کارآفرینی استفاده کنیم و هدف از برگزاری رویداد «ایراندخت» این است که بتوانیم نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری بانوان را بر جامعه افزایش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد «ایراندخت» با حضور بانوان شاخص و کارآفرین خراسان‌رضوی در مشهد صبح چهارشنبه (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی آغازبه‌کار کرد.

عبدالکریم سجادی با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ایراندخت این است که بتوانیم نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری بانوان را بر جامعه افزایش دهیم، اظهار کرد: برای نخستین بار رویداد ایراندخت را در خراسان‌رضوی با حمایت استانداری و چند سازمان دولتی برگزار کردیم. مهمان این مراسم بانوان و دخترانی هستند که درصدد یافتن راه‌های موفقیت در کار بوده و نیازمند مربیانی برای آموزش در این حوزه هستند. هدف ما از برگزاری این رویداد نیز ارتباط مؤثر کسب‌و‌کار با زنان کارآفرین شاخص، موفق و مؤثر استان است.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان درصدد یافتن استعداد‌های برتر است تا بعد از شناخت آن‌ها، با حمایت، آن‌ها را توانمند کند و الگوسازی یکی از کار‌های ما در این بنیاد است؛ بر همین اساس تعدادی از بانوان شاخص را دعوت کردیم تا از تلاش‌ها و سختی‌های راهشان برای رسیدن به موفقیت، برای شرکت‌کنندگان در این مراسم سخنرانی کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان شعبه خراسان‌رضوی افزایش توانمندسازی را یکی از اهداف دیگر رویداد ایراندخت دانست و تصریح کرد: باوجود آنکه ما از ابتدای انقلاب، تلاش زیادی کردیم که بانوان و دختران این سرزمین به جایگاه شایسته خود برسند، با مقایسه وضعیت مردان و زنان در ایران می‌بینیم هنوز در برخی حوزه‌ها تفاوت زیادی بین این دو قشر وجود دارد؛ به‌طوری‌که در حوزه کارآفرینی، فاصله واقعیت تا ایده‌آل، زیاد است.

سجادی تأکید کرد: ما باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در فناوری، نوآوری، حوزه دانشگاه و کارآفرینی استفاده کنیم و هدف از برگزاری رویداد ایراندخت این است که بتوانیم نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری بانوان را در جامعه افزایش دهیم و آن‌ها را به مقامی که شایسته آنان است، برسانیم.

وی افزود: ما در این رویداد، از بانوان شاخص در حوزه‌های مختلف استفاده کردیم تا تجارب خود را عرضه کنند و امیدواریم این تجارب برای جوانان مؤثر باشد. در نوبت عصر هم شش کارگاه مختلف برگزار می‌شود که بانوان در آن‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و این کارگاه‌ها با حضور اساتید و بانوان شاخص استان و خارج از استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.