پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | آیا می‌توانم بعد از فوت همسرم، مستمری پدر بازنشسته‌ام را برای خودم فعال کنم؟ نامه‌نگاری‌ها برای فرزند دزدیده‌شده حسین قبادی، مباشر املاک آستان‌قدس‌رضوی، در ۸۰ سال پیش | دختری که هرگز پیدا نشد مادر باش و کارآفرین شو توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در دولت شهید رئیسی + جزئیات راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم
سرخط خبرها
درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه

درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه

  • کد خبر: ۲۳۳۸۲۸
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: عزیزه ناصری زائر کردستانی که برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی سفر کرده بود، در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، کاوه شیرزادی اظهار کرد: این مرحومه نخستین زائر متوفی کردستانی در حج تمتع ۱۴۰۳ است که بر اثر ایست قلبی در مکه مکرمه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه این مرحومه متولد سال ۱۳۲۱ از شهرستان سنندج بود، اعلام کرد: با هماهنگی با خانواده این مرحومه وی در مکه مکرمه به خاک سپرده شد.

مدیرکل حج و زیارت کردستان یادآور شد: کاروان‌های حج تمتع کردستان از هفتم تا یازدهم خرداد به سرزمین وحی اعزام شدند.

شیرزادی اضافه کرد: امسال هزار و ۱۴۵ نفر از زائران کردستانی شامل ۶۰۸ نفر از بانوان و ۵۳۷ نفر از آقایان در قالب ۱۰ کاروان به این سفر معنوی مشرف شدند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.