ایجاد گفتمان الگوی سوم زن مسلمان در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» بانوان هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نقشی مادرانه دارند ویدئو | رویداد ملی رسانه‌ای «مادران مقاومت» در مشهد آغاز به کار کرد نظام حقوق زن در اسلام قطعاً یک نظام جامع، کامل و مترقی است شکرانه بانوان زائر پاکستانی و هندی در حریم ملکوتی امام مهربانی‌ها پادکست | نذر آموزش در حاشیه شهر | روایتی از نوعی نذر در مناطق کم‌برخوردار مشهد که به‌نیت امام هشتم (ع) انجام می‌شود طرز تهیه آسان کیک وانیلی نرم در خانه + فیلم درخشش بانوان ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + اسامی پادکست | داوطلبانِ خطر | گفتگو با بانوان نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان که زندگی خودرا بی دریغ وقف مردم کردند همه چیز درباره عادت ماهانه بانوان پادکست | خوشا راهی که پایانش تو باشی پادکست | ظهور مد و فشن در مشهد تجددزده ویدئو |پخت نان توسط بانوان ۱۳ استان کشور در موکبی زنانه موکب بانوانه نجمه خاتون میزبان زائران علی بن موسی الرضا (ع) شد + فیلم پادکست | تجربه‌ای متفاوت از خدمت‌رسانی بانوان به زائران پیاده رضوی | زنان هم مسیر در تاریخ نوغان عزاداری زنان نوغان مشهد در سوگ امام هشتم(ع) + فیلم افزایش ۳۰ درصدی حضور دختران نوجوان مشهدی در «قرار نوجوانی» رقابت برای خدمت | موکب دخترانه نجمه (س) پناهی برای بانوان زائر + فیلم بارِ امانت زنان نوغان بر دوش زنان مشهدی همزمان با شهادت امام رضا (ع) راه‌حل پیدا کنید؛ نه راه فرار زن تراز اسلام باید جایگاه زن بودن خود را حفظ کند | گفتگو با یکی از بانوان طلبه تاثیر گذار مشهدی
سرخط خبرها
بانوان هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نقشی مادرانه دارند

بانوان هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نقشی مادرانه دارند

  • کد خبر: ۲۵۰۳۰۰
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: کاری که امروز عمده‌ی خانم‌های هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» انجام می‌دهند، هم جنس مادرانه دارد، هم از جنس دفاع از مظلوم است.

محمد حسین زاده در حاشیه برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اتفاقی که نزدیک به یک سال جامعه بین الملل شاهد آن است سکوت بسیاری از دولتمردان غربی و قتل عام بی‌رحمانه‌ی مردم در فلسطین و نسل کشی کودکان غزه است.

حسین زاده بیان کرد: امروزه با وجود سکوت رسانه‌های غربی در خصوص حوادث غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، بسیاری از مردم جهان برای دفاع از فلسطینی‌های مظلوم به خیابان‌ها آمده‌اند.

وی با بیان این مطلب که رسانه و اهالی هنر در شرایط کنونی غزه و فلسطین، نقش‌شان فراتر از انسان‌های معمولی است، تاکید کرد: هنرمندان با استفاده از ابزار رسانه‌ای، می‌توانند مظلومیت مردم فلسطین را به یک سلاح و بلندگو تبدیل می‌کنند تا دیگران نسبت به آنچه اتفاق افتاده آگاه شوند.

حسین زاده با اشاره به سانسور خبری در حوزه فلسطین از سوی رسانه‌های غربی، افزود: آثار هنری فاخر قدرت این را دارد که دفاع از مظلوم را در جهان تسری دهد تا دیگران آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را ببینند و بشنوند و با حقیقت آشنا شوند.

مدیرکل ارشاد استان ابراز امیدواری کرد که آثار تولیدی در این رویداد به گونه‌ای منتشر شود که به دست مردم فلسطین برسد تا بدانند در گوشه‌ی دیگری از جهان هنرمندانی هستند که به فکر آنها هستند. همچنین به دست انسان‌هایی برسد که نسبت به وضعیت فلسطین بی اطلاع هستند و گرفتار سانسور خبری کشور‌های غربی شده‌اند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: هنرمندان زیادی در مشهد حضور دارند که کار‌های فاخر و اثرگذاری تولید کرده‌اند؛ اما کمتر اتفاق افتاده است که کار تیمی آن هم به این شکل و در مدتی کوتاه انجام شود و از این جهت برگزاری رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» بسیار ارزشمند است. فرآیند مدیریت، انجام کار تیمی روی یک موضوع مشخص و تولید آثار متعدد، آن هم با دو تیم محتوایی و فنی اتفاق منحصر به فردی است که ما آن را در این رویداد شاهد بودیم.

گفتنی است رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" یک برنامه کشوری است که از سوی مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت ملی در برخی استان‌ها برگزار شده و در استان خراسان رضوی نیز در تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در موسسه هنری شرح نو در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.