اختتامیه متفاوت رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" در مشهد برگزار شد تحول نگاه جهانی با رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" زن سخنور مشهدی در اردوگاه مغولان حضور سه دختر وزنه‌بردار خراسانی در قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۴ همسر رهبر معظم انقلاب: سال‌هاست که ما اشیای تجملاتی را به خانه‌مان راه نداده‌ایم | فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم ایجاد گفتمان الگوی سوم زن مسلمان در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» بانوان هنرمند مشهدی در رویداد رسانه‌ای «مادران مقاومت» نقشی مادرانه دارند ویدئو | رویداد ملی رسانه‌ای «مادران مقاومت» در مشهد آغاز به کار کرد نظام حقوق زن در اسلام قطعاً یک نظام جامع، کامل و مترقی است شکرانه بانوان زائر پاکستانی و هندی در حریم ملکوتی امام مهربانی‌ها پادکست | نذر آموزش در حاشیه شهر | روایتی از نوعی نذر در مناطق کم‌برخوردار مشهد که به‌نیت امام هشتم (ع) انجام می‌شود طرز تهیه آسان کیک وانیلی نرم در خانه + فیلم درخشش بانوان ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + اسامی پادکست | داوطلبانِ خطر | گفتگو با بانوان نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان که زندگی خودرا بی دریغ وقف مردم کردند همه چیز درباره عادت ماهانه بانوان پادکست | خوشا راهی که پایانش تو باشی پادکست | ظهور مد و فشن در مشهد تجددزده ویدئو |پخت نان توسط بانوان ۱۳ استان کشور در موکبی زنانه موکب بانوانه نجمه خاتون میزبان زائران علی بن موسی الرضا (ع) شد + فیلم پادکست | تجربه‌ای متفاوت از خدمت‌رسانی بانوان به زائران پیاده رضوی | زنان هم مسیر در تاریخ نوغان عزاداری زنان نوغان مشهد در سوگ امام هشتم(ع) + فیلم
سرخط خبرها
تحول نگاه جهانی با رویداد رسانه‌ای

تحول نگاه جهانی با رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت"

  • کد خبر: ۲۵۰۴۷۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری رویداد‌های رسانه‌ای شبیه "مادران مقاومت" اگر به خروجی‌های رسانه‌ای ناب برسد می‌تواند در جهت تحول و تغییر نگاه جهانی نسبت به غزه گام بردارد.

شیوا خوش نسب در حاشیه رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" که روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در مشهد، موسسه هنری شرح نو برگزار شد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: برگزاری رویداد‌هایی که مهارت‌ها را تقویت کند، صرفا آموزشی نباشد، خروجی برایش مهم است، باعث شود دختران و زنان ما نسبت به حال و وضعیت کنونی جامعه خود بی تفاوت نباشند، قدرت تحلیلشان را بالا ببرد و رویکرد و نگاهشان رشد یابد بسیار مورد پسند است.

خوش نسب در خصوص حضور پررنگ دختران نوجوان و جوان در رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" بیان کرد: پیش از آنکه بانوان را در حوزه مسائل مد نظر قرار دهیم باید خانواده را در نظر بگیریم؛ لذا دختر نوجوان امروز در بستر خانواده، همان بانو و مادر فرداست که اگر در مسیر درست قرار گیرد می‌تواند به رهبر اجتماعی آینده تبدیل شود.

وی به نقش و کارکرد جهانی رسانه اشاره کرد و افزود: قدرت رسانه و اثر خون مظلوم باعث شده جامعه جهانی به مباحث غزه حساس شود. مباحث غزه در یکسال گذشته به دلیل اینکه رسانه پای کار آمده موجب تحول جهانی شده است و واکنش‌های متعددی در پی داشته است.

خوش نسب تاکید کرد: رسانه می‌تواند کاری کند که اثر خون شهید را چند هزار برابر کند. همچنین موضوعات زیادی ذیل غزه و فلسطین وجود دارد که می‌تواند پرداخت رسانه‌ای داشته باشد، اما به زعم من رسانه در این خصوص غزه کم کاری کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان این مطلب که مادران فلسطینی در حال حاضر یک حرکت فرهنگی عظیم را به دوش می‌کشند گفت:  فرهنگ، یک مقوله تربیتی و اثرگذار است که مادران در این زمینه نقش مهمی دارند. مادران فلسطینی نیز در این باره، نقش خود را متوجه شدند و اثرش در حوزه مقاومت مشهود است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.