پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد سیدحسن نصرالله الگویی برای همه آزادی‌خواهان است
سرخط خبرها
حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست

حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست

  • کد خبر: ۲۹۱۳۶۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) گفت: حزب الله فقط مختص یک گروه خاص یا یک اقلیت خاص نیست تمام مردم لبنان در حال حاضر به نوعی حامی حزب الله و جبهه مقاومت در لبنان هستند.

رویا حیدرزاده در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه عالم مجاهد شهیدسید حسن نصرالله به تمام معنا پرچمدار مقاومت در منطقه بود، اظهار کرد: ایشان هم به لحاظ اخلاقی فرد با فضیلتی بود هم به لحاظ مباحث مدیریتی و مباحث جهادی فردی بی‌نظیر بودند لذا این ضایعه را هم به امت اسلام وهم به خانواده این عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله هم به لحاظ اخلاقی هم به لحاظ رفتاری دلسوز مردم و به فکر مردم بود و این ویژگی‌ها باعث شد که تمام اقلیت‌های لبنان اعم از غیر مسلمانان، مسیحی، اهل سنت و اهل تشیع همه را به یک اجماع و مفاهمه مشترک برساند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) گفت :حزب الله فقط مختص یک گروه خاص یا یک اقلیت خاص نبوده و تمام مردم لبنان در حال حاضر به نوعی حامی حزب الله و محور مقاومت و جبهه مقاومت در لبنان هستند بنابراین نقش اصلی و محوری را شهید نصرالله به واسطه شخصیت خودش به لحاظ اخلاقی و رفتاری توانست نفوذ اجتماعی را در بدنه مردم ایجاد کند و جبهه مقاومت در محور لبنان را تشکیل دهد که قطعاً تاثیر گرفته از انقلاب اسلامی است.

حیدرزاده بیان کرد: اوایل دهه ۶۰ شخصیت‌های مهمی را در محور انقلاب اسلامی از دست دادیم ولی به واسطه همان تدابیری که رهبری انقلاب داشتند این انقلاب کار خود را ادامه داد والان در ۴۰ سالگی دوم انقلاب، گام‌های خیلی محکم تری برداشته شده است. مردم لبنان و جبهه مقاومت بهتر از قبل می‌توانند استقامت کنند و بهتر از قبل می‌توانند پایداری داشته باشند و هیچ وقت پرچم مقاومت زمین نخواهد ماند.

وی افزود: بعداز شهادت سید عباس موسوی در محور مقاومت در۳۰ سال گذشته با پرچمداری سید حسن نصرالله این پرچم خیلی برافراشته‌تر شد و اقدامات خیلی جدی‌تر پیش رفت، با توجه به این اقدامی که رژیم صهیونیستی انجام داد که به نوعی حماقت کرد و وارد مرحله دیگری از جنگ با لبنان شد قطعا این راهبرد به نتیجه نخواهد رسید و راهبرد‌های رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و تمام کسانی که از این رژیم حمایت کنند از کار خود پشیمان خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) گفت: الان آنچه لازم است باید ما انسجام بیشتری در جبهه مقاومت داشته باشیم. امت اسلامی باید پای ارزش‌های اسلامی مستحکم بایستد و امت واحده را تشکیل دهند. 

حیدرزاده تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما همه جانبه از محور مقاومت دفاع خواهیم کرد و پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد انشالله مردم نیز با هر امکانی که دارند به جبهه مقاومت کمک کنند تا در نهایت منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.