عراقچی: دستگاه دیپلماسی پیگیر جنایت صهیونیست‌ها در شهادت سردار نیلفروشان خواهد بود آغازبه‌کار دادگاه صلح در چند حوزه قضایی دیگر استان خراسان رضوی مسمومیت الکلی ۲۰ نفر را در رشت راهی بیمارستان کرد | ۴ نفر جان باختند (۸ مهر ۱۴۰۳) دادستان کل کشور: هرگونه اظهار نظر در مورد حادثه طبس ممنوع است ظریف در دفتر حزب الله تهران: واکنش ایران در برابر اسرائیل در زمان مناسب است آیت‌الله جنتی: نابودی صهیونیست‌ها حتمی است و راه مقاومت ادامه خواهد یافت مومنی: پیروان مکتب مقاومت، راه شهید نصرالله را ادامه خواهند داد ارتباط حزب‌الله لبنان با آیت‌الله خامنه‌‍‌ای چگونه شکل گرفت؟ + فیلم این پرچم همچنان در اهتزاز می‌ماند تصویب سازوکار شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی مرزبانی: شاهد کاهش ورود اتباع غیرمجاز به کشور و افزایش خروجشان از آن هستیم خبر اعلام آماده باش سایبری در کشور «جعلی» است رئیس قوه قضائیه برای شهادت سردار عباس نیلفروشان پیام تسلیت صادر کرد پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله آخرین جزئیات تعداد شهدا و مجروحین حمله رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ مهر ماه ۱۴۰۳) عراقچی: شورای امنیت توانایی حل مشکلات را ندارد | خون شهید نصرالله ضامن قوت حزب‌الله + فیلم قالیباف: دشمن صهیونیستی در میدان شکست خورده و برای بقا، ترور می‌کند نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند واژگونی خودرو در میدان آزادی مشهد (۸ مهر ۱۴۰۳) مَتى نَصرُ اللهِ أَلا إِنَّ نَصرَ اللهِ قَریب بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار «عباس نیلفروشان» ایران خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد
سرخط خبرها

این پرچم همچنان در اهتزاز می‌ماند

  • کد خبر: ۲۹۱۳۰۲
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
این پرچم همچنان در اهتزاز می‌ماند
مقاومت اصالت دارد. این اصل ماجراست. رزمندگان و افسران و سرداران و حتی رهبران هم در باور به این اصل، اصالت ایمانی و مبارزاتی می‌یابند.

مقاومت اصالت دارد. این اصل ماجراست. رزمندگان و افسران و سرداران و حتی رهبران هم در باور به این اصل، اصالت ایمانی و مبارزاتی می‌یابند. می‌آیند، قد می‌کشند، چون شمشیر بیرون از نیام بر دشمن می‌تازند و با شهادت به بی مرگی می‌رسند؛ نقش خود را عاشورایی ایفا و با انجام تکلیف کربلایی خود، پرچم را به دست سرداری دیگر می‌سپارند.

نسبت مؤمنان -که در باور به «احدی الحسنیین» بین پیروزی و شهادت در آمدوشدند- با امروز و فردا را خداوند در آیه ۱۴۴ سوره آل عمران در نهیبی بیداری بخش تصریح فرموده است: «وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ ۚ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِکُمْ ۚ وَمَنْ یَنْقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَیْهِ فَلَنْ یَضُرَّ اللَّهَ شَیْئًا ۗ وَسَیَجْزِی اللَّهُ الشَّاکِرِینَ»؛ محمد (ص) جز یک پیامبر نیست که پیش از او نیز پیغمبرانی بودند و درگذشتند، آیا اگر او به مرگ یا شهادت درگذشت، شما باز به دین جاهلیت خود رجوع خواهید کرد؟ 

پس هر که مرتد شود، به خدا ضرری نخواهد رسانید و البته خدا جزای نیک اعمال به شکرگزاران عطا کند. بله، مرگ و شهادت پیامبر (ص) که بزرگ‌ترین بزرگان است، قرار نیست مؤمنان را از راه بازگرداند. شهادت مولا علی (ع) در محراب و امام حسین (ع) در معرکه هم راه را به سمت جلو باز می‌کند، بی آنکه کسی به بازگشت فکر کند. سید حسن نصرا... هم سربازی است از فراوان سربازانی که نسبت خود را با زندگی، عاشورایی انتخاب کرده بودند. 

آنان با شهادت، بن بست شکنی کردند؛ قطعا و قطعا و قطعا راهشان به فتح الفتوحی صهیونیست کش خواهد انجامید. دشمن بداند که مکتب آل ا... از این سرداران فراوان دارد. سردار به تیر و تیغ می‌افتد، اما پرچم نه. مگر با شهادت سید عباس موسوی، حزب ا... به آخر رسید که کسی امروز به پایان آن نظر داشته باشد. فقط عهد نو می‌شود و رهبری تازه نفس پرچم را به دوش می‌کشد و صراط مستقیم بیدادستیزی و جهاد را ادامه می‌دهد.

مطمئن باشند همه؛ مطمئن و به قرار باشیم ما که امور را رهبری حکیم تدبیر می‌کند. کار به دست کاردانی حسینی است که به بهترین شکل اوضاع را سامان خواهد داد. آنچه ما باید بدان توجه و اهتمام داشته باشیم، تنظیم دقیق ساعت و سامان زندگی و عمل با تدبیر‌های رهبر فرزانه انقلاب است؛ رهبری که ثابت کرده است هم در خون خواهی مصر است، هم از مسیر آگاه؛ هم جسارت دشمن را بی پاسخ نمی‌گذارد، هم او را در رسیدن به انواع آرزو هایش ناکام می‌گذارد. ما سیاهه سیاه کاری‌های صهیونیزم و دژخیمانش را دقیقا محاسبه می‌کنیم. قطعا یک به یک آن را باید تسویه کنیم و حتما چنین خواهد شد. 

منتهی نه به شکلی که او می‌خواهد، بلکه در زمان و زمین و زمینه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم. سید حسن نصر ا... و حزب ا...  لبنان تیغ بیرون از نیام انقلاب و سپر امنیتی ایران بودند و هستند. ما زخم خوردن به زرهمان را حتما تلافی می‌کنیم، سید که قلب ماست... بعون ا... تعالی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->