قهرمانی تیم‌های تکواندوی دختران ایران در جهان دختر دونده رکورددار ایران: هزینه‌ها بالاست به کمک فدراسیون نیاز دارم برگزاری دومین گام از رویداد نیلوفرانه در مشهد | ارسال ۱۳۰ اثر هنری به دبیر خانه تیراندازی با کمان خراسان رضوی در مسابقات آزاد کشوری بانوان دو مدال کسب کرد برگزاری رویداد «الفبای فتح قریب» در مکتب نرجس مشهد بیش از ۵۰۰ بانوی زائر غیرایرانی در حرم امام‌رضا(ع) جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند هشداری جدی درباره مصرف فراورده‌های دامی آلوده | مراقب باشید این بیماری‌ها را نخورید با این سه تیپ شخصیتی ازدواج نکنید دختر یکی از سران حزب‌الله لبنان: بیانات رهبر انقلاب تاریخی و در حمایت از فلسطین است مسابقات هفت سنگ بانوان خراسان رضوی در هفت منطقه برگزار می‌شود صعود مهشید اشتری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دختر تنیس باز ایرانی به مسابقات جهانی راه یافت زهرا بیک خراسانی به عنوان مشاور امور بانوان و خانواده شورای عالی استان‌ها انتخاب شد زنان پرچم دار جبهه فرهنگی مقاومت و مقابله با تفکر صهیونیسم باید باشند جایگاه «زن» در جمهوری اسلامی و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدای طلا و جواهرات بانوان بوشهری برای جنگ با اسرائیل خانواده‌های ایرانی مقابل آسیب‌های رسانه بی دفاع هستند | فرزندان را در فضای مجازی رها نکنیم عمل موفقیت‌آمیز پیوند مغز استخوان کودک هفت ساله به خواهرش در مشهد دختر مشهدی فاتح رتبه نخست کنکور فنی‌وحرفه‌ای کشور شد فوتبالیست‌های خراسانی در لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند
سرخط خبرها
قهرمانی تیم‌های تکواندوی دختران ایران در جهان

قهرمانی تیم‌های تکواندوی دختران ایران در جهان

  • کد خبر: ۲۹۲۹۱۰
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
تیم تکواندوی نوجوانان ایران در بخش دختران و پسران قهرمان جهان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور به میزبانی کره‌جنوبی در شهر چانچئون آغاز شد و بعد از ۶ روز رقابت بهترین‌ها در نهایت با قهرمانی تیم ملی کشورمان در دو گروه دختران و پسران به پایان رسید.

در گروه دختران، تیم ملی تکواندو از روز نخست درخشان بود؛ چنانکه یک روز پیش از اتمام رقابت‌ها با چهار طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

برای تیم دختران پرنیان نوری، آیناز نصیری، حنا زرین‌کمر و غزال هوشمند چهار مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی نیز یک نشان نقره به دست آورد.

بعد از دختران ایران، کره جنوبی با یک طلا و سه نقره نایب‌قهرمان شد. کرواسی با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد. چین‌تایپه با یک طلا و یک برنز، مراکش، تونس و فیلیپین هم هر کدام با یک طلا در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.