ویدئو گل تماشایی سردار آزمون در بازی شباب الاهلی مقابل بنی یاس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و استون ویلا (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بی‌ارزش تنهاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ناتینگهام فارست (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | تساوی بدموقع آبی‌های لندن پخش زنده بازی بارسلونا و آلاوس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رضاییان: حالم خوب نیست، اما سکوت می‌کنم! احضار درویش به کمیته انضباطی استقلال - ذوب آهن در قلعه حسن خان پخش زنده بازی تراکتور و فولاد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال حذف حسینی از تیم ملی قوت گرفت نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و کالیاری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | توقف بانوی پیر در خانه سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد «شه‌بخش» در لیگ حرفه‌ای بوکس به میدان می‌رود بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان فاصله کوتاه قهر و آشتی مهرداد محمدی و رامین رضاییان گاریدو تمرینات پرسپولیس را تعطیل کرد گلر استقلال راهی لیگ ۲ شد!
سرخط خبرها

تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان

  • کد خبر: ۲۹۲۸۶۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان
چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور به میزبانی کره‌جنوبی در شهر چانچئون آغاز شد و بعد از ۶ روز رقابت بهترین‌ها در نهایت با قهرمانی تیم ملی کشورمان در هر مجموع دو گروه دختران و پسران به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در گروه دختران، تیم ملی تکواندو با چهار طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. برای تیم دختران پرنیان نوری، آیناز نصیری، حنا زرین کمر و غزال هوشمند ۴ مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی نیز یک نشان نقره به دست آورد. بعد از دختران ایران، کره‌جنوبی با یک طلا و سه نقره نایب قهرمان شد. کرواسی با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد. چین تایپه با یک طلا و یک برنز، مراکش، تونس و فیلیپین هم هر کدام با یک طلا در خانه‌های بعدی قرار گرفتند.
همچنین رقابت تیم پسران ایران در کورس قهرمانی، از کره‌جنوبی میزبان این رقابت‌ها در روز پایانی عبور کرد و با وجود اشتباه محرز داور و حذف غیر منصفانه رادین زینالی، نوجوانان ایرانی با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در این بخش از آن خود کردند. امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی، مهدی رزمیان سه نشان طلا، علی‌اکبر ابراهیمی مدال نقره و امین‌محمد احمدوند به همراه امیرمحمد نصیراحمدی هم دو برنز کسب کردند. کره‌جنوبی در بخش پسران هم با سه طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد. ازبکستان و روسیه با یک طلا و یک برنز، کرواسی و یونان هم هر کدام با یک برنز جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. تیم ملی ایران در مجموع دختران و پسران نیز با کسب ۷ طلا، دو نقره و سه برنز برای نخستین‌بار جایگاه نخست جدول توزیع مدال‌ها را از آن خود کرد. کره‌جنوبی با چهار طلا، ۴ نقره و یک برنز دوم شد. کرواسی با دو طلا، یک نقره و سه برنز در جای سوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->