مومیایی قدرتمندترین رهبر زن مصر باستان کشف شد ۵۲.۳ درصد از سالمندان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند زوج‌های جوان گلستانی در حمایت از جبهه مقاومت سنگ‌تمام گذاشتند لزوم بهره‌مندی از تلاش‌های استادان در راستای تحول در حقوق زنان و خانواده دختران نوجوان مشهدی در نگاه بین‌المللی تاثیرگذار هستند تولد یک نوزاد ۵ کیلویی از یک مادر اهل چهارمحال و بختیاری قصه مادربزرگ‌های فلسطینی توانسته فلسطین را زنده نگه دارد موضوع دفاع مقدس و سینمای مقاومت شور و ارادتی در آن است بخشیدن ۲۳۰ گرم طلای بانوی آبادانی به جبهه مقاومت اجرای نمایش «شب‌های طهرون» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران به کارگردانی فلورا سام نخستین نشست «یاوران مقاومت فاطمی» ویژه دختران در مشهد برگزار شد | سیاهی چادر دختران باعث استمرار حرکت جبهه‌ی مقاومت است رشد دو برابری انتصاب زنان در مشاغل مدیریتی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۳۹۹ درباره طعم دهنده‌هایی که چای را خوش طعم می‌کنند چه می‌دانید؟ «شهردخت» بهانه‌ای برای خواهرانگی اهدای ۲۵ سکه توسط مادر و همسر شهیدان غفاری‌دوست برای کمک به جبهه مقاومت ۶۱ اثر به دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت خواهر دباغ رسیده است هدف اصلی دانشگاه الزهرا، تحقق مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده است رونمایی از پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل ننه عصمت خانواده در شکل‌‎گیری هویت در دوره نوجوانی و انتقال ارزش‌ها نقش مهمی دارد
سرخط خبرها
چالش‌های ناباروری در یک کنگره بین‌المللی با حضور متخصصان داخلی و خارجی بررسی می‌شود

چالش‌های ناباروری در یک کنگره بین‌المللی با حضور متخصصان داخلی و خارجی بررسی می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۵۷۱۶
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع به ناباروری، چالش‌ها و چشم‌انداز‌های هوش مصنوعی در درمان ناباروری» با حضور متخصصان داخلی و خارجی از سوی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی ابن‌سینا ۲۱ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این رویداد با هدف گردهم‌آوردن متخصصان برجسته از حوزه‌های باروری و ناباروری، هوش‌مصنوعی و مهندسی زیستی برگزار می‌شود تا به بررسی نوآوری‌ها و چالش‌های پیش‌رو در مدیریت ناباروری با استفاده از فناوری‌های نوین هوش مصنوعی پرداخته شود. در ادامه مسیر پیشرفت‌های تکنولوژیک در زمینه درمان ناباروری، این کنگره با حضور متخصصان و پژوهشگران برتر داخلی و بین‌المللی، فضایی برای تبادل ایده‌ها و ارائه راه‌حل‌های نوین در درمان ناباروری فراهم خواهد شد.

مخاطبان این رویداد شامل جنین‌شناسان، اورولوژیست‌ها، متخصصان زنان، پزشکان حوزه درمان ناباروری، متخصصان هوش مصنوعی و پژوهشگران علوم پایه و آزمایشگاهی خواهند بود. هدف این کنگره، فراهم آوردن بستری برای گفتگو و همکاری میان فعالان این حوزه و جستجوی راه‌حل‌های نوین برای چالش‌های درمان ناباروری است. این همکاری بین‌المللی فرصتی استثنایی برای تبادل دانش و به‌روزرسانی اطلاعات در حوزه‌های مذکور خواهد بود.

پژوهشگاه ابن‌سینا امیدوار است این همایش بستر مناسبی برای تبادل نظرات و ایده‌های نوین باشد و به جامعه علمی و عمومی در راستای بهبود و توسعه راهکار‌های جدید در درمان ناباروری کمک کند. با شرکت در این کنگره، شما از جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی درزمینه درمان ناباروری وهوش مصنوعی بهره‌مند می‌شوید و به جمع متخصصانی خواهید پیوست که در تلاش برای ترسیم آینده‌ای روشن دراین حوزه هستند. بدیهی است که این اتفاق، فرصت مناسبی برای آگاهی از تازه‌ترین پیشرفت‌ها وراهکار‌های علمی است.

کسانی که تمایل دارند دراین کنگره شرکت کنند، می‌توانند خلاصه مقالات خودشان را بامحور‌های نقش هوش‌مصنوعی درتشخیص و درمان، مشاوره و کمک در انتخاب بهترین روش در درمان، اخلاق پزشکی و نظارت بر درمان و هوش‌مصنوعی در پژوهش و چشم‌انداز‌ها (فرصت‌ها و چالش‌ها) تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ ارسال کنند. ثبت‌نام این کنگره از طریق سامانه آموزش مداوم WWW.Ircme.ir انجام می‌شود.

منبع: جام جم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.