یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند دستگیری خانمی ۳۷ ساله که در پایتخت ۲۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به شهرستان دورود استان لرستان گریخته بود بهترین راه برای درمان زردی نوزاد، استفاده از دستگاه فتوتراپی است دختران خوشنویس امروز، استادان فردای مشهد شیوع چاقی و اضافه وزن در میان زنان ایرانی به بالای ۷۰ درصد رسیده است اعزام تیم والیبال بانوان فدک قم به مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور بانوی داستان‌نویس جوان کتاب «صخره مقدس» را به یاد سید مقاومت، روانه بازار نشر می‌کند چه کار کنیم فرشته‌ها مهمان خانه‌مان شوند؟ اگر کارانه‌ها با حقوق برابر نشود، مشکل کمبود نیروی پرستار حل نمی‌شود نخستین کنگره ملی تجلیل از زنان زندانی سیاسی مسلمان پیش از انقلاب به مناسبت روز پرستار در تهران برگزار می‌شود داشتن اسباب‌بازی‌های کمتر به بهبود کلی سلامت عاطفی و روانی کودکان کمک می‌کند کوثر یوسفی به عنوان نخستین زن به سمت «رئیس هیئت نظارت بانک مرکزی» منصوب شد ۸۳۵ اثر در همایش کتاب سال بانوان حوزه پذیرفته شده است استفاده از کدو حلوایی برای پاک‌سازی پوست بانوان پیشنهاد می‌شود آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان کشور در بخش بانوان، در زنجان از امروز (۱۵ آبان ۱۴۰۳) در ترشی‌های کارخانه‌ای امکان استفاده از مواد نگهدارنده و رنگ‌های خوراکی زیاد است
سرخط خبرها
یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند

  • کد خبر: ۲۹۸۷۱۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
یک پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان با اشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد، گفت: یک کتاب کودک زمانی موفق است که بتواند نیازها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مریم جلالی بااشاره به اینکه مخاطب امروز از نظر شناختی با مخاطب دیروز تفاوت دارد؛ از نظر نیاز عاطفی و مسائل احساسی نیز با مخاطب دیروز متفاوت است، اظهار کرد: طبیعی است که باید چیزی نوشته شود که بتواند این نیاز‌ها را تأمین کند. یک کتاب کودک زمانی می‌تواند موفق باشد که بتواند نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبش را برآورده کند.

وی ادامه داد: اگر من نویسنده‌ای باشم که در دهه ۵۰ به دنیا آمده‌ام و نیاز‌ها را در آثارم بر اساس تصورات خودم از کودک دهه‌پنجاهی بیان کنم، قطعاً این خوراک برای مخاطب دهه ۸۰ یا دهه ۹۰ مناسب نخواهد بود. خوراک دهه‌نودی‌ها باید محصولی باشد که نویسنده با آن زیسته و حسش کرده باشد.



این پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان افزود: هرگز نمی‌توانیم با شعار‌ها و بزرگ‌نمایی‌ها به موفقیت دست یابیم؛ بلکه تنها با عمل است که می‌توانیم در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

منبع: خبرگزاری کتاب

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.