مسئولیت مشترک والدین در برابر تربیت فرزندان عزاداری محرم، الگویی از قدرت زن مسلمان را به نمایش می‌گذارد توجه شهید طهرانچی به حوزه زنان و خانواده مبتنی بر جهان بینی الهی بود رواج طلاق، عاملی در تضعیف نهاد خانواده و کاهش فرزندآوری در جامعه حضور ۲۵ بازیکن در دومین اردوی تیم ملی فوتسال بانوان اشتغال زنان، نمادی از موفقیت و سرمایه ای اجتماعی برای خانواده ناترازی بانک‌ها، مشکل مهم شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نقش کلیدی‌ زنان در فرآیند بازتوانی، حمایت اجتماعی و مراقبت از آسیب‌دیدگان ثبت یک پیروزی دیگر برای تیم ملی بسکتبال زنان ایران رونمایی از جلد دوم کتاب «چله کلمات» با محور اشعار اربعینی شاعران زن حضور پررنگ بانوان ورزشکار ایرانی در بازی‌های جهانی ۲۰۲۵ چنگدو کتاب «جان جهان» دریچه‌ای به دنیای زنان می‌گشاید بلاتکلیفی تیم‌های مدعی برای حضور در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ برتر زنان ایجاد فضایی مثبت و پرمحبت در خانواده، یکی از کلید‌های تربیت دختران باحجاب و عفیف بررسی نقش زنان در تربیت دینی کودکان و الگوبرداری از بانوان کربلا حوزه سنی ۷ سال، بیشترین متقاضی برای فرزندخواندگی در کشور کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان در زنان با مصرف به‌اندازه زعفران
سرخط خبرها
راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

  • کد خبر: ۳۳۶۱۶۸
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۵
به گفته رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بیش از هزار و دویست طرح به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا گلپایگانی با اشاره به اینکه امسال تمرکز به جای طرح روی طراح است. تمرکز بر حمایت و توانمندی طراح و کمک به او برای تولید انبوه اثری که برگزیده می‌شود، اظهار کرد: گذشته از همه اینها سیزدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر برای تاثیرگزاری بیشتر در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول خرداد ۱۴۰۴ و مرحله بعدی دهه فجر.

وی با اشاره به اینکه مسئولان می‌گویند قرار است عدالت فرهنگی برقرار شود و جشنواره امسال قرار است مردمی شود، یادآور شد: بیش از هزار و ۲۰۰ طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بیان کرد: رسیدن اثر به بازار مقوله فنی و پیچیده هست. در فرآیند کوتاه مدت نمی‌توان انتظار اثر بخشی را داشت. روزی آثار به بازار می‌رسد که برندهای ما خودشان را درگیر جشنواره بدانند. روزی این اتفاق می‌افتد که عمده فروش ما درگیر با جشنواره شود و این موضوع زمانی انجام شدنی است که این رویداد به سمت بخش خصوصی برود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.