روند افزایشی گرایش زنان روستایی و عشایر در خراسان شمالی به بیمه و استفاده از خدمات آن لزوم تشکیل کمیته توسعه چوگان ویژه بانوان در فدراسیون کسب سومین پیروزی پیاپی تیم امید بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران: بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند هر بند سخنان رهبر معظم انقلاب باید پیوست عملیاتی داشته باشد ۱۲ تا ۱۵ درصد سالمندان تنها زندگی می‌کنند درس‌های انیمیشن باب اسفنجی به کودکان! حضور تنهاملی پوش خراسانی تیم ملی فوتبال بانوان در دیدار دوستانه این تیم با عراق ضرورت افزایش سهم تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری از سوی دولت زنان مربی جامعه هستند بررسی تأثیرات مصرف سیگار و مواد مخدر بر سلامت جنین و نوزاد استخوان‌های زنان به طور طبیعی نسبت به مردان ضعیف‌تر است زن در اسلام، انسانی رسالتمند است برگزاری دومین جلسه کارگروه زنان روستایی و عشایری دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان پایان یافت کدام یک از ویتامین‌ها برای بدن زنان ضروری‌ هستند؟ زنان یائسه، بیشترین مبتلایان به سرطان رحم در جهان مواجهه با تجربه‌های زنان درگیر سرطان با مطالعه کتاب «می‌خواهم زیبا بمانم» راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر
سرخط خبرها
راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

راهیابی ۲۰۰ اثر به مرحله اول سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر

  • کد خبر: ۳۳۶۱۶۸
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۰۵
به گفته رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بیش از هزار و دویست طرح به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مد و لباس فجر ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا گلپایگانی با اشاره به اینکه امسال تمرکز به جای طرح روی طراح است. تمرکز بر حمایت و توانمندی طراح و کمک به او برای تولید انبوه اثری که برگزیده می‌شود، اظهار کرد: گذشته از همه اینها سیزدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر برای تاثیرگزاری بیشتر در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول خرداد ۱۴۰۴ و مرحله بعدی دهه فجر.

وی با اشاره به اینکه مسئولان می‌گویند قرار است عدالت فرهنگی برقرار شود و جشنواره امسال قرار است مردمی شود، یادآور شد: بیش از هزار و ۲۰۰ طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۲۰۰ طرح برگزیده به مرحله اول راه پیدا کردند.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بیان کرد: رسیدن اثر به بازار مقوله فنی و پیچیده هست. در فرآیند کوتاه مدت نمی‌توان انتظار اثر بخشی را داشت. روزی آثار به بازار می‌رسد که برندهای ما خودشان را درگیر جشنواره بدانند. روزی این اتفاق می‌افتد که عمده فروش ما درگیر با جشنواره شود و این موضوع زمانی انجام شدنی است که این رویداد به سمت بخش خصوصی برود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.