نائب قهرمانی تیم ملی دختران هاکی روی یخ کشورمان در  مسابقات جام آسیایی روسیه ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟
سرخط خبرها
امضای تفاهم‌نامه بین بهزیستی و دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده، درراستای حمایت از زنان آسیب‌پذیر

امضای تفاهم‌نامه بین بهزیستی و دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده، درراستای حمایت از زنان آسیب‌پذیر

  • کد خبر: ۳۳۷۴۱۹
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۳
با هدف ارتقای جایگاه خانواده و توانمندسازی زنان آسیب‌پذیر و در راستای حمایت از خانواده‌های ایرانی، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهزیستی و دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده امضا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست همکاری‌های مشترک میان سازمان بهزیستی کشور و دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده، در راستای طراحی، هماهنگی و هم‌افزایی میان‌بخشی برنامه‌های حمایتی، آموزشی، درمانی، توانمندسازی اقتصادی-اجتماعی و پژوهشی برای ارتقای سلامت جسمی و روانی زنان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه ظرفیت‌های محلی و ملی در حوزه زنان و خانواده، به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر و در چارچوب عملیاتی‌سازی برنامه هفتم توسعه کشور برگزار شد.

در این نشست، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بهزیستی با دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده با هدف ارتقای جایگاه خانواده و توانمندسازی زنان آسیب‌پذیر میان نرجس ابوالقاسمی، رئیس دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده و سیدجواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی کشور به امضا رسید.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.