بانوی دونده ایرانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گرفت فرزندپروری ذاتی است یا اکتسابی؟ سند جهانی جنبش تعهد به خانواده رونمایی شد| ارتقای جایگاه بانوان شاغل در دولت سیزدهم سیب زمینی درونت را نادیده بگیر حال خوش دختران هفت‌ساله تا مادربزرگ‌های نودساله در کافه بازی ویژه بانوان پادکست | نخستین بانوی ایرانی مدال‌آور پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در مشهد اهمیت نقش بانوان در ساختار مدیریتی کشور آزادی ۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی مربی کونگ‌فوکاری که رویای بیست دختر نوجوان حاشیه شهر مشهد را محقق کرد ۸۰ درصد کمک هزینه تحصیلی دختران مددجو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد آغاز به‌کار اولین دوره مهارتی‌آموزشی دختران نوجوان در مشهد اهمیت واقعه تاریخی «مباهله» کمتر از واقعه «غدیرخم» نیست نقش حضرت زهرا (س) در ماجرای «مباهله» | توجه به جایگاه زن در دوران جاهلیت این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی
سرخط خبرها
مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۱۲۴۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۷۰۰ نفر از اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی فردا اکران می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز بیان کرد: باشگاه اجتماعی همسران مشهدی با عنوان طرح «باهم» یکی از برنامه‌های خانواده محور است که اکران فیلم و مستند‌های کارشناسی شده جزو برنامه‌های فاز دوم است.

حسین باغگلی اعلان کرد: اکران مستند «مهدی که به دنیا آمد» نیز فردا یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی یا ۷۰۰ نفر در سینما آفریقا برگزار خواهد شد.

باغگلی افزود: بالا بردن آستانه تحمل زوجین یکی از اهداف باشگاه اجتماعی همسران مشهدی است که بخشی از این انتقال مفاهیم توسط نمایش فیلم صورت می‌گیرد. مستندات و فیلم‌هایی که انتخاب می‌شود توسط کارشناس‌ها و مشاوران باشگاه که مرتبط با هدف طرح باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون شهردار در خصوص محتوای مستند «مهدی که به دنیا آمد» گفت: این مستند ارتباط خانواده‌ها با ناشنوایان و جامعه معلولان را بررسی می‌کند و مستند ماجرای ازدواج یک فرد سالم با یک دختر ناشنوا را روایت می‌کند.

باغگلی افزود: بالابردن آستانه تحمل خانواده‌ها در زندگی مشترک و درک معنای ازدواج و زندگی در این مستند به طور متفاوتی بیان شده است که با مهمانان به نقد گذاشته می‌شود.

مستند «مهدی که به دنیا آمد» ویژه ۳۵۰ زوج مشهدی فردا اکران می‌شود

فیلم مستند «مهدی که به دنیا آمد» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «امیرمهدی حکیمی» و «حجت بامروت» است که در خلاصه آن آمده است «مهدی در خانواده‌ای ناشنوا به دنیا می‌آید و با مشکلات بسیاری روبرو می‌شود. او تصمیم می‌گیرد پزشک شود، اما در یکی از سفر‌ها اتفاقی می‌افتد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد...»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.