راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند
سرخط خبرها
نخستین همایش ۵۰۰ زن فعال اقتصادی در کشور برگزار شد

نخستین همایش ۵۰۰ زن فعال اقتصادی در کشور برگزار شد

  • کد خبر: ۲۰۵۵۱۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور با حضور ۵۰۰ نفر از بانوان تاثیرگذار در اقتصاد کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرجان هوشیار رییس انجمن صنفی کارفرمایی زنان فعال اقتصادی ساختمانی با اشاره به پیشینه تاسیس انجمن و نیاز‌های زنان فعال در این انجمن گفت: این انجمن از سال ۹۷ با مشاوره جمعی از بزرگان تشکلی ایجاد شده است.

هوشیار افزود: ما امروز به تجربه‌های جدید و آشنایی با استاندارد‌های بین المللی نیاز داریم. در این انجمن ما علاقمندیم که با آموزش‌های مداوم و بهره گیری تجارب دنیا قوانین کسب و کار را آموزش دهیم.

وی بیان کرد: این تشکل از حقوق اعضای خود در سازمان‌های مختلف دفاع می‌کند زنان ایران تازه وارد بازار اقتصاد ایران شده اند با این وجود نرخ مشارکت زنان تحصیل کرده بالا بوده است. ما در حال مشق اجماع عقلی زنان در یک صنف خاص هستیم تا به آیندگان کمک کنیم. در این انجمن ما انتفاع مالی نداریم زنان این سرزمین جمع شده اند تا به نوکارآفرینان کمک کنند.

در بخشی از گردهمایی زنان فعال اقتصادی کشور، رییس کانون کارفرمایان استان تهران، هویت ملی و باور خانوادگی را لازمه پایداری و تاب‌آوری یک ملت خواند و زن را منشا هویت ملی و بذر ایمان دانست. حضور بانوان برای رشد اقتصادی کشور را ضروری خواند.

حمیدرضا سیفی حضور بانوان در حوزه کارشناسی را بسیار قوی عنوان کرد و گفت: خانم‌ها در حوزه کارشناسی بسیار قوی عمل کردند در بستر اجتماعی و مدیریت زن مکمل مرد است؛ خانم‌ها نباید تبدیل به کارشناس شوند و باید در جایگاه کاربردی قرار بگیرند. متن اصلی قدرت خانم‌ها در این سرزمین حضور در تشکل هاست.

در این مراسم حاضران دیگری همچون آناهیتا شهنواز مدیرعامل مدرسه عالی کسب و کار و کشتکار مدیر مجموعه میکامال و… به بیان دغدغه و صحبت‌های خود پرداختند.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.