چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته
سرخط خبرها
زنان داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

زنان داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

  • کد خبر: ۲۱۳۵۸۵
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
۹۰ بانوی مشهدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران برای حوزه مشهد و کلات ثبت نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، هزار و ۹۷۹ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات پیش ثبت نام کردند.

در نهایت ثبت نام نهایی ۸۹۲ نفر محقق شد و از این تعداد، در مجموع فرآیند بررسی صلاحیت‌ها، ۵۲۷ نفر تا این لحظه وارد عرصه رقابت مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شدند که از این میان ۹۰ نفر آن‌ها زن هستند و به رقابت در عرصه انتخابات می‌پردازند.

در ادامه لیست ۹۰ نفره بانوان مشهدی که داوطلب حضور در انتخابات مجلس شدند را بخوانید.

زنان دواطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می‌شود که از آن میان پنج نماینده مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات است، حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی، حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه نیز دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس هستند و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.