چقدر با راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان آشنا هستید؟ فیبروم رحمی در کمین زنان با فشار خون بالا والدین بخوانند| اصول تربیتی و تنبیهی کودک ۴ تا ۶ ساله تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران تاب‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
سرخط خبرها
برگزاری پویش دعوت بانوان تاثیرگذار از هم‌وطنان برای شرکت در انتخابات

برگزاری پویش دعوت بانوان تاثیرگذار از هم‌وطنان برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر: ۲۱۳۸۹۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
در راستای دعوت بانوان تاثیرگذار از هم‌وطنان برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پویشی با عنوان «بانوان تأثیرگذار» راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پویش دعوت از «بانوان تاثیرگذار» ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲ با هدف افزایش مشارکت زنان به صورت مردمی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این پویش باید آثار خود را در قالب‌های فیلم کوتاه، دست‌نوشته و روایت دعوت مبنی بر جلب مشارکت بانوان و مادران و دختران رای اولی تولید کنند.

همچنین لازم است مشخصات فردی شرکت کنندگان شامل نام، نام خانوادگی، نام شهر، تحصیلات و سمت علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همراه آثار تولید شده به حساب کاربری به آدرس Moeenn@ در پیام رسان ایتا ارسال شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.