چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته
سرخط خبرها
«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد

«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد

  • کد خبر: ۲۲۹۴۹۸
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
جنبش جهانی تعهد به خانواده ابتکار رئیس جمهور بود و مباحث اجرایی و نظری این طرح به معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری محول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خدیجه کریمی، مدیرکل امور بین الملل معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه جنبش جهانی «تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود گفت: ایشان با اعلام نظر شایسته‌ای که داشتند نسبت به حفظ خانواده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ابتکار عملی مطرح و مباحث اجرایی و نظری این طرح به معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری محول شد.

وی در نشست هم افزایی پیرامون «جنبش جهانی تعهد به خانواده» اظهار کرد: با مسئولیت داده شده، این جنبش جهت گیری پیدا کرد. بهره‌برداری از ظرفیت‌های بزرگان و فعالان حوزه زنان و خانواده، دلیل تشکیل این جلسه است.

جنبش جهانی تعهد به خانواده در دو بعد بین المللی و ملی کار خود را آغاز کرد. در بعد ملی، کمیته‌هایی تشکیل شد و در بعد بین المللی نیز ثمن‌ها و کارشناسان در زمینه حفظ خانواده اصیل مشغول به فعالیت بودند. در راستای اعتلاف سازی که یکی از راهبرد‌های این جنبش است، اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها انجام می‌شود تا شاهد ارتقای آن باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.