خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند افزایش سهم دانشجویان دختر در تحصیلات دانشگاهی دختران «ملکه» سوگوار شهید جمهور شدند | قصه شهید جمهور را مادران برای فرزندانشان تعریف کنند معادل یک سوم تولدهای سال گذشته سقط شدند! بالیوود ایرانی! حکم ازدواج فرد مسلمان با فرد مسیحی چیست؟
سرخط خبرها
نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت

نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت

  • کد خبر: ۲۲۹۶۴۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: شهید رئیسی نخستین رییس جمهوری بودند که اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرایی شدن قوانین مربوط به امور زنان و خانواده داشتند.

شیوا خوش نسب در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص شاخصه‌های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی در حوزه بانوان اظهار کرد: حادثه سی‌ام اردیبهشت ماه، ۲۳ درصد جمعیت دنیا را عزادار کرد.

خوش نسب بیان کرد: شهید رئیسی اولین رئیس جمهوری بودند که اهتمام ویژه‌ای نسبت به اجرایی شدن قوانین مربوط به امور زنان و خانواده و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی زنان داشتند بطوریکه اهتمام ویژه ایشان در مرحله عمل دیده شد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در شورا‌های عالی تصمیم گیری توسط رئیس جمهور فقید عزیزمان، زنان منصوب شدند تا در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند، برای اولین بار در سفر‌های استانی بودجه و اعتبار خاصی برای زنان و خانواده اختصاص دادند.

معاون استاندار در امور بانوان و خانواده افزود: ایشان برای تسهیلات ازدواج، رفع و تسهیل مشکلات جوانان و خانواده‌ها بسیار تاکید داشتند، همچنین بسیاری از حرکت‌های دیگری که در مسیر ارتقای جمعیت و حفظ جمعیت و تحکیم خانواده برداشته شد با حمایت ایشان صورت گرفت.

خوش نسب ادامه داد: اختصاص ۷۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های پرجمعیت در سال گذشته از اقدامات مهم  آیت الله رییسی در حوزه خانواده بود

وی با بیان این مطلب که سند جنبش تعهد به خانواده در دولت آقای رییسی تهیه شد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در حرکتی که در سطح بین الملل داشتند تعهد و جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردند و طبق دستور و پیگیری ایشان معاونت زنان و خانواده، این مسئله را در قالب سند و دستورالعمل تهیه و تدوین کرد که بحمدالله هفته گذشته سند تقدیم ایشان شد تا بتواند در سطح بین الملل مطرح و به نتیجه برسد.

خوش نسب تاکید کرد: علاوه بر اینها از توجه ویژه دکتر ابراهیم رئیسی به رفع مشکلات و دغدغه‌های بانوان می‌توان نام برد، ابلاغ و اجرای طرح پیشگیری از طلاق و تحکیم خانواده، ساخت و احداث مهدکودک در ادارات، رسیدگی به مشکلات شب کاری بانوان، پیگیری تفاوت حقوقی زنان با مردان از دیگر اقداماتی بود که با دستورات جدی شهید رئیسی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر رئیسی مانند شهید رجایی الگو شد افزود: انشالله راه رئیس جمهور شهید همچنان ادامه پیدا کند و ملت ایران یاد گرفته‌اند در برابر سختی‌ها، مشکلات و رنج‌ها بایستند و از چالش‌ها فرصت بسازند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.